יום בחייה של בלוגרית אופנה - coca style

6 ביוני 2016

יום בחייה של בלוגרית אופנה

החיים של בלוגרית אופנה לא נוצצים כמו שזה נשמע , הרבה פעמים חושבים שאני כל היום נמצאת ומתזזת בהשקות ובהפקות (שזה גם נכון) אבל האמת שרוב היום אני בכלל נמצאת מול מסך המחשב, מול הסנאפצ'ט , מול האינסטגרם, מול הפייסבוק, ומול המצלמה , ועכשיו אתן בטח אמורות להגיד "אוי אוי אוי" אז זהו שלמרות העובדה הקשה, אני נהנית מזה מאוד, וזה מה שגורם לי לחייך כל היום , אז הפעם פוסט של יום בחיי, מבטיחה שתהנו.


אז לפני שאתחיל לבלבל לכן ביום שלי,  אני גאה לשתף אתכן שנבחרתי להיות "באקדמיה לביוטריות של הסופר פארם" , הלימודים נעשים במשרדי גוגל , לימודים רציניים וכל המטרה היא שאעלה את חיי על סרטון, אז אל תלחצו לא סוגרת את הבלוג, הבלוג ימשיך לבעוט ולגדול וידי תהיה תמיד על המקלדת כי לכתוב אני אוהבת במיוחד, הסרטונים הם כתוצאה מזה שהבנתי שאתן רוצות לראות אותי, לשמוע אותי, וללמוד סטייל וטרנדים אז כמו חיילת ממושמעת עושה את זה רק בשבילכן.

יום בחיי החיים מבעד למצלמה- הצילומים והתמונות נעשו במלון המפואר לאונרדו פלאזה ירושלים.
הלוז שלי בדר"כ הוא לקום בשש בבוקר (מהמקדימות בבוקר) , תפילה, קפה טוב, טלפונים, מחשב, פותחת יומן ורואה את הלו"ז שלי להיום, מיילים ,בלוג, איפור, והתארגנות.


יש לי מה ללבוש !!
מסדרת את כל אאוטפיט במיטה- בחרתי בשמלה מהממת בצבע הכי אופנתי שהוא פודרה , השמלה היא גזרה קלאסית וישרה שתמיד באופנה, שמלה מתנפנפת מבית גולברי.


בחירת האקססוריז-
 האקססוריז המושלם שלי הוא התיק המדהים בצבע פודרה מבית מייקל קורס שנקנה בקניון רמת אביב , שמתאים לי באופן מדויק ונותן להופעה מראה קלאסי.
כמו כן חדי הבחנה יבחינו שהתחדשתי בטבעת חדשה אז שימו לב לקמיצה שלי שהתחדשה בטבעת מדהימה מרשת מגנוליה שהשיקו ליין של תכשיטים במיוחד לקראת הקיץ שקרב ובא, וכמו שלמדתן להכיר אותי אני מחוברת למגן דוד, אז חטפתי אותה ומעכשיו היא לא תזוז, ממליצה להגיע למגנוליה להתרשם בקולקציה הקיצית יש גם טבעות ותכשיטים במיוחד לעונת החתונות.



 ועוד דבר שהתחדשתי בו זה הצמיד המושלם של שלומית אופיר שיצרה קולקציה מאוד מיוחדת ושיקית בסגנון שבטי, אתני ומיוחד במינו , זה צמיד שמתלוות אליו שרשראות נופלות , אני התאהבתי !!

ובעמדת איך התאפרתי?
מייק אפ אסתי לאודר החדש הוא ההברקה הכי גדולה שנוצרה ,מייק אפ באריזת פלסטיק לא בזכוכית שבירה ,אפשר לזרוק בתיק בלי פחד, זה מייק אפ טאצ'אפים שיחסית למייק אפ הדאבל וואר של אסתי לאודר הוא יותר עדין במרקם שלו, מיועד למי שאוהבת מראה טבעי ביום יום.
והליפ גלוס החדש של אסתי לאודר גם אחד ההיסטריות שלהם הבחירה שלי הוא אודם מספר 330 גוון אדום עדין שמשתלב יפה עם כל בגד , האודם עמיד ונשאר לאורך זמן.


היום כבר ידוע שבשביל ליצור אף סולד ועצמות לחיים אני חייבת להיות מומחית בהצללות, וחברת קרלין הפכה את חיי לקלים יותר ברגע שהשיקה את המברשת הפלא שלה במיוחד להצללות , המברשת מגיעה עם זוויות מיוחדת שגם אם את לא "מאפרת מוסמכת" תוכלי להצליל ולהדגיש את פנייך כמו כן שילבה למוצר ערכה לחיטוב ופיסול תווי פנים , בערכה  ארבעה צלליות  של משזף כהה, בהיר, הצללה והארה שיבטיח שאחרי כמה שימושים תהפכי את פנייך למחוטבות.




ובגזרת איזה בושם לבשתי היום ?



אז יש שתי בשמים ממש חדשים וקיציים אצלי בשידה - שהפעם החלטתי שאולי אתן תעזרו לי בהחלטה מה כדאי לי להתיז (לא באמת), חשוב לציין ששניהם נראים דומים מאוד  בגלל צבע הבקבוק הכחול/תכלת אך שניהם מאוד שונים בניחוח.
הבושם הראשון הוא מבית דולצ'ה גבאנה  מסדרת בשמי light blue love in capri בושם מעורר את היום, קייצי ועדין, ניחוח של פריחת השקד,ניחוח רומנטי, מיועד למי שאוהבת ניחוח עדין.
 ואילו הבושם השני  הוא מבית  davidoff -cool water בושם exotic summer דומיננטי יותר, בושם רענן עשויי מעלי מנטה , מלון, ואננס קייצי, האמת שזה שילוב מסקרן גם לפריש'ק אז בפעם באה שאהיה בחנות ש'ייקים אאמץ זאת, לגבי הניחוח זה מסוג הריחות החזקים שאי אפשר להתעלם ממנו, ולכן החלטתי שהבוקר הזה אהיה דומיננטית בניחוח ואבחר בבושם של  davidoff -cool water.

ובמה התמרחתי?

אז ידוע שחייב להתאים את הבושם לקרם גוף הבסיסי ולכן התאמתי את הקרמים של רשת סבון בניחוח בריזה, עדין ונעים והפלוס הגדול שזה מגיע עם מקדם הגנה של 15 spf ככה אני יכולה להיות גם מוגנת וגם קצת להשתזף, ממליצה להסניף אותו .

ועכשיו קולולו - מצרפת קישור לערוץ האופנה שלי, זה הזמן להירשם לערוץ שלי ולראות את היום בחיי על גבי תסריט.



זהו עכשיו זה הזמן לצאת לרחובות לחייך לכולם לעדכן אתכן בסנאצ'ט וגם באינסטוש ולעבוד כי בסופו של דבר אני חייבת לעבוד !! (ראיתן לא הכל זוהר).
.

אוהבת תמיד 
לימור אלזמי - יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי