מהי מראת הקסם שכל אישה חולמת עליה עוד מילדותה? - coca style

19 ביוני 2016

מהי מראת הקסם שכל אישה חולמת עליה עוד מילדותה?

שהיינו ילדות קטנות, אין אחת מאיתנו שלא דקלמה את הסיפור של שלגיה ובה האמירה המפורסמת "מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר" בחברת הקוסמטיקה היוקרתית, DIOR, לקחו את הסיפור הזה צעד אחד קדימה והפכו את הנוסטלגיה המתוקה של הסיפור לסיפור אמיתי וקוסמי של "מראת קסמים ייחודית" ,שבלחיצת כפתור כל אישה תרגיש שהיא יפיפיה , אז רק ארמוז לכן שאת ה"מראה החלומית" תוכלו להשיג רק במתחם ג'יימס ריצ'רדסון-דיוטי פרי.


אז קודם כל לפני שהתחיל לתאר על המראה הקוסמית אני חייבת לזרז אתכן כי את המראה המושלמת הזאת תזכו לראות במתחם ג'יימס ריצ'רדסון-דיוטי פרי עד התאריך ה-4.7  מה שאומר שאתן חייבות לתכנן טיסה ספונטנית כאן ועכשיו.
ועכשיו  אחרי שסגרתן טיסה , תבינו מה זה "מראת הקסמים של דיור" אני רוצה שתדמיינו שאני הגעתי בלי טיפת איפור ובשנייה הראשונה שהבטתי במראה מוצרי האיפור של דיור הותאמו לי במדויק .. החל מאיפור עיניים, סמקים ושפתיים והכל בלחיצת כפתור, וגם בסיום התהליך  לשלוח לעצמכן כגלויה למכשיר הסלולרי שלכן בתוספת מסגרת מעוצבת של דיור, למזכרת כמו שלי.. נכון מושלם.




אחרי שהמראה כיוונה אתכן מה מתאים לכן פנו לדיילת ותתפרעו על מוצרים, זאת ההתפרעות הקטנה שלי, ואמת שכל אישה חייבת בתיק האיפור שלה דיור, והמחירים לא כאלה בשמיים, אז תכננו חופשה, תתפנקו במראה, ושדרגו את התיק האיפור שלכן.
ואלו הבחירות שלי והמחירים במתחם ג'יימס ריצ'רדסון-דיוטי פרי
גלוס Ultra gloss  - 29.90 דולר
מסקרה- Diorshow waterproof - 33 דולר
צלליות 5 colors   - 54 דולר


באהבה רבה 
לימור אלזמי 
יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי