רשימת המתנות שכל מארחת היייתה שמחה לקבל?! - coca style

26 בספטמבר 2016

רשימת המתנות שכל מארחת היייתה שמחה לקבל?!

אז כל שנה אני דואגת לפוסט מתנות לחגים,  והפעם הקדמתי בענק עם מתנות סופר מרגשות שכל מארחת תשמח לקבל.
אז קחו את הפוסט איתכם לקנייה..ומבטיחה לכן שתחסכו מחשבות טורדניות -של מה לקנות?!

אז המתנה הראשונה היא המתנה הכי מזוהה עם ראש השנה - 
חמישה תפוחים שינו את העולם: אחד של חווה, אחד של ניוטון , אחד של סטיב ג'ובס, התפוח  שאוכלים בראש השנה  והתפוח האחרון שהוא תוספת שלי הוא התפוח של דונה קארן . אפילו תפוח קטן של בושם יכול לעשות שינוי גדול בתחושה ברעננות ובמצב רוח מדובר בבושם קפסולה בלעדי במיוחד לחג..מעוצב ממש כמו אדם וחווה וסיפור המוכר שלמדנו בכיתה ב על סיפור הפיתוי התפוח והנחש וממש כמו בסיפור הבושם מפתה ומשכר מריח וניל ולימון חמצמץ שילוב מרענן ובהחלט מיוחד לשנה החדשה, והמארז מושלם.


המתנה הנוספת נראית כמו מארז ספר מהאגדות של של חברת sabon , אני חייבת להגיד מישהו לזכותם של החברה שכל פעם הם מפתיעים בגימיקים ורמת אריזה מדהימה וברגע שפותחים את המארז תמיד מגלים הפתעות ריחניות..ולמה לקנות בגלל העיצוב והמקוריות של המתנה וגם כמובן בגלל האיכות הניחוח של המוצרים ..מתנה שאין שני לה.

מארז מתנה של סט איפור של חברת איל מקיאג'- מגיע בסט מהודר מעוצב מגיע עם האודם העמיד, סומק, עיפרון ומחדד, מושלם בהחלט סט מפנק, ומוצרים איכותיים עמידים, בתור אחת שיש לה אובססיה לאודמים העמידים האלה..ממליצה בחום!!


עוד בגזרת הבושם הוא הבושם החדש מבית "מייקל קורס ידידי הטוב..אז בתור אחת שיש לה שדרת בשמים רק של מייקל קורס ומכורה מתמדת ..הפעם השיקו בושם מדהים ונדיר בריח שיש לו הסכמה- ריח עדין ומושלם ..פרשי ומלא בביטחון לבושם קוראים wonderlust במיוחד לנשים סקרניות שאוהבות בושם עם ניחוח חלב שקדים ופלפל ורוד שזה שילוב קטלני. 


טאוס כהרגלם משיקים את קולקציית דובי וליין של מלא אקססוריז במיוחד לקראת החג..משובצים בפנינים, שיבוצים מיוחדים של קריסטלים, זהב וכסף ובליין צעיר מלא ועמוס טרנדיות כמו תיק שכולו פרווה שאני חושקת פה..אבל עד אז שאקנה אותו נסתפק במתנה שרשרת לחג.


מגנוליה משיקים תכשיטים מיוחדים לקראת החג בהשראת טבע ציפורים ובמיוחד השראת חופש , אני במגנוליה הולכת לאיבוד כי הכל יפה וגם הכל נראה גלאם..אז זאת השרשרת הנבחרת - "ציפור שיר", ממליצה להגיע לדוכן של מגנוליה ולהתרשם מהקולקציות או אפילו להיכנס לאתר של מגנוליה.


ועוד מארז מושלם -מ"בית הבד של הגולן" מארז של olea essence מארז שמשלב טיפוח טבעי שמבוסס על פרי ושמן הזית.. שהשוס הגדול הוא שבנוסף למארז קרם ידיים, תרחיץ פילינג לגוף ולפנים מצורף לו שמן זית טבעי בפחית..זה מתנה סופר מדליקה במיוחד אם המארחת שלכן אוהבת מתנה לא רגילה ובהחלט משדרת יוקרה.


חברת פרימייר premier-by dead sea  גם מציעה מבחר מארזי טיפוח חגיגיים לראש השנה, המארז של פרימייר מגיעה עם סבוני בוץ ומלח וסבון רחצה בתיק רחצה מיוחד. 


עוד מתנה שכדאיי להכיר "ולקנות בטענה שיהיה בבית" וזה המארז של לייף מבית סופר פארם, אז בתור יוצאת קורס הביוטריות של הסופר פארם המארז הזה הגיע אליי הבית כמתנת חג ..הרחתי והסנפתי את הוניל ,התלהבתי מהמארז הצבעוני והשיקי ובמיוחד מהמחיר רק 60 שקלים לכבוד החג בכל סניפי הסופר פארם.


שיהיה לכולנו חג שמח עמוס במתנות
אוהבת תמיד
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי