הצצה למותג הכי ישראלי והכי מוכר בעולם - coca style

27 בספטמבר 2016

הצצה למותג הכי ישראלי והכי מוכר בעולם

אז כבוד הוא לי להשוויץ ולהגיד שהשבוע התארחתי במפעלי אהבה AHAVA בים המלח, ולי מרגיש כגאוות יחידה (לא שירתי שם, לא עבדתי שם, אבל כל עוד זה מפעל ישראלי ציוני אני שם) אז אנסה בכל הכוח להעביר לכן מה קורה במותג הכי ישראלי והכי מוכר בעולם -מפעלי אהבה AHAVA בים המלח.


אז כולם יודעים שיש כוחות מיסטיים למינרליים של ים המלח וסודות וסיפורים של פלאות ים המלח..מפעלי אהבה -AHAVA היו הראשונים שחקרו את צמחי המדבר, מי המעיינות והגופרית שהם המרכיבים הבלעדיים של מוצרי אהבה שמעניקים לעור לחות והזנה לשכבות העליונות של העור.

בביקור שלי הופתעתי לגלות את כל תהליך המחקר והפיתוח של המוצרים התוודעתי לפטנטים מיוחדים למפעל, וגיליתי כמה תחום המינרלים מים המלח טובים לעור שלנו.. הגענו למעבדה וסיפרו לנו שם שאהבה עושה שיתופי פעולה ומחקרים עם עם אוניברסיטאות שונות בעולם, הסבירו לנו שהמטרה של אהבה היא ליצור טיפוח ידידותי לעור, טיפוח מבוקר במסגרת נעשות בדיקות לרגישות ולאלרגיה, ראינו במו ענינו איך יוצרים את הקרמים והסרומים שלהם ואם להסביר לכן בהכי פשוט אז תחשבו על "מתכון של עוגה" גם כאן יש מרכיבים ושמנים ומינרליים  שמערבבים בדייקנות רבה עד שזה מגיע ללקוח.



אז עמדתי  מול המכונה בזמן שהם מכינים ומערבלים את הקרם וביקשתי בתמימות אם אפשר להריח..וקבלתי קרם מיד בקופסא קטנה..טרי ישר מהמפעל..


שעברנו לאריזה גם שם הסתכלתי והבחנתי בכל דבר וגם משם יצאתי עם מתנה.. ושהגענו לסרום גם אותו לקחתי..נו אני חייבת להביא מתנה לאימא..לא ?!


הייתה חוויה לבקר שם,נחשפתי להשקות של מוצרי אהבה חדשים , אז שכחו מהריח הקלאסי המוכר וידוע של אהבה וקבלו קולקציה ססגונית עם ריחות שאני פעם ראשונה נחשפת לשילובים המעניינים האלה, קקטוס ופלפל ורוד, מנדרינה וארז, ניחוח הים,צבר ומוריניגה,כל אחת מקולקציה מעוררת ובא להסניף והרבה, הריח שהכי תפס אותי זה הריח פלפל ורוד וקקטוס יש בו ריח קסום ,צעיר, קופצני ..הוא מגיע בקרם גוף, קרם ידיים,שמן גוף יבש, קולקציה מדהימה שמעניקה לעור הרבה לחות ורכות.

ועוד מוצר שאני בטוחה שאני הראשונה שכותבת עליו אבל בטוחה שלא האחרונה ועוד הרבה יכתבו עליו..וזה ה mix&mask - הרי בעדין הפלאפונים שכל שנייה אנחנו רצות לסלפי הפנים שלנו חייבות להראות זוהרות ומתוקתקות , אהבה השיקו מארז שבו חמישה מסכות שאת יכולה להנות ולחוות עם כל פליניג ומסכה , היתרון במסכה הזאת היא הכמות כמות שמספקת לפעם אחת, 8 מ"ל שאת מרגישה שינויי מידיי..האריזה מדהימה נראה כמו קפסולות קפה או ממרח ריבה אבל לא אל תטעו זאת המסכה..

היתרון שאפשר לקחת אותה לחול ולהתפנק היא נוחה לנסיעה , לא תופס מקום בתיק, לא חייב לקחת את המסכה הענקית, מה גם שזה כייף כל פעם להשתמש בסוג מסכה אחרת, מסכה מטהרת, מסכת לחות, מסכת למיצוק וזוהר, פילניג גרגירי לניקוי לניקויי הפנים, פיליניג עדין לחידוש העור. כל המסכות של אהבה הם הנמכרות ביותר בעולם והערכה מקנה טעימה למגוון של אהבה.
אתן חייבות לנסות ולקנות את המוצרים , אני ממש ממליצה לכן שאתן נמצאות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי , לכו להתיז עליכם, להתאהב בריחות ,וגם להנות מהמבצעים זה במבצע המשתלם של 3+1, מה גם שתמיד תזכרו שבקרב ישראלים אהבה היא המתנה המבוקשת לנוסעים בח"ול, כולם יודעים את נפלאות אהבה, אז לא לשכוח לפנק אתכן ואת יקירכם לא לשכוח לקנות את  ה mix &mask  בחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ב 15$ שווה ביותר..ולקנות לפני הטיסה ולהתפנק בחדר בבית מלון, הרי מתי באמת אנחנו מתפנקים אם לא בחופשה..ולגבי הסדרה הצבעונית לכו להריח ואחרי זה תתאהבו,אתן לא תפסקו לשכר את הסובבים.

 ואסיים  בנקודה למחשבה ראיתי המון תיירים ואמרתי לעצמי שאנחנו הישראליים פרייארים, אנחנו מטיילים בעולם אבל לא יודעים מה יש בארצנו..אז רשמו ביומנים שאתם מגיעים לים המלח..כנסו למפעלי אהבה יש שם סיור מפנק חווייתי וכייפי בטרוף שיחבר יותר ויותר לארצנו. אם זה טוב לתיירים זה צריך להיות טוב יותר לנו !!

אתר החברה - אהבה

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי