אז מה לובשים בחג? - coca style

24 בספטמבר 2016

אז מה לובשים בחג?

ושאלת השאלות אחרי עול המתנות, מה לובשים לחג? מה נועלים לחג ? ומה אני אלבש כדי שאראה סופר טרנדית ושיקית , ושהדודות ישאלו אותי "יא מאיפה?"

אז כולנו רוצות להגיע לחג הכי יפות שיש טהורות ומדליקות ופאשניסטות, בין אם את שומרת תרי"ג מצווות ובין אם לא ברשת טוונטי פור סבן תוכלי למצוא שילובים מעניינים לא רק הלבן והמוכר אלא שילוב מעניין של צבע ניוד עם צבע יין.. וכל מה שנותר זה להגיד לחיים ולאחל לשנה טובה אמן.

קחו רגע כנסו לאתר האינטרנט של טוונטי פור סבן או לכו לקנין הקרוב ותתרשמו מהקולקציה, יש את הסרבל שאיתנו בענק, הדנים שכובשים, החצאיות השקופות, וחצאית עור זה מאסט.





ועוד בגזרת הבגדים והפעם זה בחברת האופנה דזיגואל, אז מי שחשבה שבחברת דזיגואל יש רק בגדים צבעוניים ורק בחורות צבעוניות ולא יכולות למצוא את עצמן כי הן לא צבעוניות, אז באתי לשבור  סטיגמה, השבוע הייתי שם ותופתעו לראות מה גיליתי קולקציית חג מיוחדת וכולה לבנה.. הייתכן שהמעצבים הספרדים יש להם ניחוח חגיגי?


ועם נעליים יפות אני לא עומדת בפיתוי אצלי זה חולשה , ונעלי הבלרינה החדשות של חברת קרוקס אנד מור, אי אפשר שלא להגיד שהנעל הזאת סופר טרנדית  ומתאימה לכל חצאית מתנפנפת ולכל הופעה מנצחת, עם גרביון בלי גרביון עם טרנד הג'ינס והמטאלי..
כאן לדוגמא רואים את טרנד הנחש שמאיים להשתלט עלינו בחורף הקרוב.. תזכרו תמיד מי הכישה אתן ל"טרנד הנחש".

ועוד טרנד נעלי הנוחות גם של קרוקס אנד מור, נעל סניקרס עם נצנצים שחורים,טרנד השחור לבן, וכמובן המגפונים חוזרים.

באהבה רבה
שנה טובה ותתחילו אותה עם רגל ימין, הופעה מנצחת וחיוך ענק
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי