מה חדש בפינת היופי שלי? - coca style

11 בספטמבר 2016

מה חדש בפינת היופי שלי?

אז יש בלוגריות ביוטי שיקראו לפוסט הזה חדש על המדף. אצלי המדפים מתפנים ומתרוקנים דיי מהר לטובת דברים חדשים..אז הפעם הרבה מוצרים חדשים נחתו ללשכתי וכמו בת טובים הייתי חייבת לתת את דעתי, שתדעו הכל מהכל, אז מה חדש בפינת היופי שלי? תתכוננו זאת תהיה סקירה מקיפה אז עדיף שכוס קפה יהיה לצידכם.


אז נתחיל במוצר ראשון של שמן הזנה לפנים מסדרת תמר של חברת "שוורץ קוסמטיקה", אז אם עד היום לא צלצל לכם השם מהיום מבטיחה שיצלצל יותר ולא בזכות הפוסט שלי אלא בזכות איכות המוצר ולכן רציתי להתחיל איתו את הפוסט, מדובר בשמן הזנה לפנים בתמצית תמר ושמן ארגן , לאחר ניקויי הפנים יש לטפטף מספר טיפות ואז תרגישי בין רגע את הפנים זוהרות ונעימות..אני הופתעתי ממש מהמוצר כדאי לנסות אתם תתאהבו.

קרליין משיקה סדרת טיפוח חדשה שנקראת מולטי אפקט , היא סידרה טיפוח שעשוייה ממקור טבעי שמן קוקוס ,חמאת שיאה, שמן שקדים ועוד ומתאימה לכל סוגי העור ולכל גיל, הסידרה מגיעה בעיצוב צעיר וחדשני והמחיר שווה ממש לכל כיס רק 50 שקל וניתן להשיג בכל רשתות הפארמים.

איך יודעים שהחגים מתקרבים? שמשיקים ברצף בשמים חדשים, אז גם בתחום הבישום יש בושם חדש לאישה שנקרא halloween shot באריזתו החושנית מגיע בצבע סגול בריח של וניל,אננס סיגלית ופסיפולרה, מתאים למי שאוהב בשמים חזקים ודומיננטיים, למען האמת הריח הזה פחות אני, הסטייל יותר ,אבל מיד עפו לי על הבושם. אז זה אומר שהוא מדהים..ואני הבעייתית .


ועוד בושם מפתיע מבית הוגו בוס boss the scent for her ,שכבר כתבתי עליו בפוסט ליום האהבה וכותבת עליו שוב וזאת כי התאהבתי בריח, ריח אפרסקי דבש עדין, גם האריזה מאוד אלגנטית ויפה, לגבי המחיר עולה יקר בין 455-620 תלוי בגודל, אבל כמתנה לחג חייב מתנה מכובדת לא?!

פריימר-  עד לפני שנה לא ידעתי מה זה פריימר ופתאום עכשיו זה הלהיט החדש מאחר שהפריימר הוא הפוטושופ של האיפור מסווה פגמים ומצמצם נקבוביות.
ניסתי שתי חברות שונות והגעתי למסקנות-
קרליין pore minimizer primer מגיע בשופרפרת לבנה בצורת קרם ג'ל מרחתי על האצבעות ובתנועות טפיחה הטמעתי באזורים הבעייתים .אחרי זה הנחתי את המייק אפ וראיתי שינוי ומראה אחיד העלות של המוצר היא 90 שח שווה לכל כיס.


המוצר הבא הוא פריימר של חברת פופה מגיע באריזת זכוכית נראה ממש כמו מייק אפ הרעיון של זה שהוא ממלא קמטי הבעה וקמטים עמוקים אז עבדכן הנאמנה נתנה את פנייה למדע וניסתה שכבה דקה ועדינה והאמת שזה נמרח כל כך יפה שלא התחשק לי להניח גם מייק אפ אז יסלחו לי המאפרות שקוראות אותי יצאתי בלי מייק אפ והרגשתי בעננים..בהחלט מוצר סופר מצוין הוא במחיר מבצע ברשת הסופר פארם רק 80 שח והוא מדהים !!!


מייק אפ סטיק של קליניק chubby in the nude foundation stick  - מייק אפ נוח לנשיאה ,כייף לזרוק אותו בתיק בלי חשש שהתיק יתלכלך,  המייק אפ מיועד לנשים שאוהבת את המראה הטבעי, חלק, זה מסוג המייק אפים שתוך כדי שאת באוטו ורוצה להתאפר בזריזות אז המייק אפ יציל אותך, והוא נשאר לאורך זמן.


ועוד מוצר מפתח של קליניק חדש דנדש הוא הקרם עיניים שמפחית כהויות ומפחיץ שקיות..הוא מגיע בשפורפרת כתומה קטנה  ושאת מורחת אותו את מרגישה שאת עושה מסג' לעיניים..אהבתי ביותר לא רק את הגמיק של האריזה אלא גם את המוצר.







ערכה ליצירת הארות והצללות - אני חושבת שכולנו צריכות להגיד תודה לקים קרדישאן שחשפה לנו בזמנו את הסוד הגדול הזה של הצללות והארות, אומרים שלכל אחד ביקום יש תפקיד ,כנראה זה התפקיד שלה, אבל בואו נתרכז בערכה הצללות של סקארה שהגיע ללשכתי ודומה באופן מושלם לערכה של סמאש בוקס הערכה מכילה שלושה גוונים עם מברשת קונטור , מגיעה עם הסברים איך לעשות זאת אבל עדין אם לא ניחנת בכישרון של מאפרת יהיה לך קשה , המברשת שמגיעה עם הערכה קצת פשוטה אבל בהחלט יחסית למחיר הזוך שווה, ודרך נוספת לעשות הצללות והארות היא באמצעות העפרונות שלהם שבהחלט יותר התחברתי נמרחו בקלות והגוונים בהחלט נטמעים בקלות בעור..תוכלי להפוך את האף שלך לצר, ולהדגיש את עצמות הלחייםלדעתי האישית מי שלא מאפרת סופר דופר או חובבנית כמוני תסדר ביתר שאת עם העפרונות כי הצלליות דורשות אימון וטישטוש. כל ערכה עולה 59 שח שווה למי שזה צעדים ראשונים שלה בהצללות ורוצה להתנסות וללמוד את שיטת הארות והצללות, ואחרי זה להתקדם למוצרים אחרים.

ואחרון חביב מוצר סוף הקיץ לאחרוני המשתזפים והוא קרם של לחות רב שימושי מסדרת פריימר מעבדות ים המלח, חיוני לאחר שיזוף וחשיפה מהשמש , מריח טוב ממש וכדאיי למרוח כל הזמן ולדאוג גם לגוף ללחות.


אז תודה רבה שקראתם, הסנפתם והרחתם מקווה שחידשתי לכם.
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי