המיטה שלי - הממלכה שלי ! - coca style

27 בספטמבר 2016

המיטה שלי - הממלכה שלי !

אז היום באופן לא רגיל אני יכניס אתכן עד למיטה החגיגית שלי לחג, וייתן לכם להציץ במתנות הסופר מושלמות שקבלתי לחג ולדברים שכייף לי לעשות במיטה.. אבל בבקשה ממכם אל תגלו לאימא שלי שאני אוכלת במיטה, מתמרחת במיטה, ושמה רגל על רגל על המיטה.. אבל עם מיטה חלומית כזאת זה יותר ממתבקש.


אז בטח אני עוד לא יעלה את הפוסט וכבר תסמסו לי מאיפה הסדינים המושלמים שלי , אז בהחלט מדובר בסדינים סופר מושלמים מחברת  SNURK- המותג היוקרתי ועמוס בסטייל, שלו יש מגוון רחב של דוגמאות יוצאות דופן  בתלת מימד והדפסים מיוחדים, הן לילדים והן למבוגרים: נסיכות, אבירים, בלרינות, בריכת כדורים, ואיך לא להתמכר לסדין ואף למיטה הזאת..אז תראו את אותו הסדין על הילדה המהממת הזאת .. ורוצו לקנות גם לנסיכה שלכם.. 
אני נסיכת הסטייל אז כבר התפנקתי.. ואם אתן שואלות לגבי האיכות אז שתדעו שהוא איכותי ומהמם, אבל מראש שתדעו שהדגמים ממכרים.
פופון הנציגה הבלעדית בארץ. ניתן להשיג באתר פופון WWW.POUPON.CO.IL באתר המותג בישראל :  www.snurk.co.il.  באתר באליגם שופ.  בבוטיק פיז הרצליה וסיגל'ס רמת השרון.
לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533

 אז נתחיל עם הדבר שאני הכי אוהבת לעשות במיטה- וזה לקרוא בסוף כל יום את המגזינים שלי "אלוהיי הווג", או יותר נכון להציץ בתמונות ועל הדרך מתכווץ לי הלב..למה לא מוצאת בעל עשיר שיפנק אותי בכל המותגים.
ואיך אפשר בלי הקופסא היפה החומה שמונחת לי כאן על המיטה כן תנשמו ג'וצי, אז לסקרנים מדובר במתנה שקבלתי השנה מהוריי היקרים ומדובר בחגורה סופר נוצצת של גוצי.. שאם אתם ממש מכורים לאינסטוש שלי כבר זכיתם לראות את החגורה באוטפיטים שלי.

וכמובן אחד מהפינוקים שלי זה להתמרח אחרי מקלחת בקולקציה הצבעונית והמרגשת של אהבה שעושה לי את הלילה ריחניי עד מאוד, ובמיוחד בריח המעודף אליי שהוא פלפל ורוד , והסרום פנים שהוא כבר אגדה.


ובין עלעול המגזינים איך לא, חייב להפציץ בקפה ועוגה מלאת קלוריות , להשוויץ באודם החדש האדמדם כתמם שלי  של איב סאן לורן,Yves Saint Laurent  הרבה חושבים בגלל הצורה שמדובר בלק , אבל לא מדובר בסומק וליפ גלוס עדין שנמרח מושלם- לאלה שאוהבות מראה עדין ושיקי, נשבעת שמאז שיש לי את האודם לכל תמונה באינסטגם אני מכניסה את האודם- הכי שי'ק!!
טוב ואם כבר לגלות לכן את כל סודות הביוטי שלי , אז איך אפשר בלי לחשוף אתכן לחולשה החדשה שלי..שזה הבושם החדש שלי של המותג ג'ו מלון לונדון (London Jo Malone) , שקבלתי מתנה בהשקה שהייתה בחנות החדשה שנפתחה בממילא ונשבעת מאז אני מכורה,אז רשמו-Lime, Basil & Mandarin  ומה גם אם עסקינן בגו מלון ממליצה לקנות את הנרות שלהם, זה מסוג הנרות שהם מפיצי ריח נעים  בכל חלל, מה גם הם כאלה ענקיים שלא נגמרים, המומלץ בנרות הוא השקדים ומקרונים- תזהירו הוא פותח תאבון


אז מי בא לו לקפוץ למיטה?


נשיקות וחיבוקים
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי