בואו לראות מה הזמנתי לשיער שלי ? - coca style

1 בנובמבר 2016

בואו לראות מה הזמנתי לשיער שלי ?

הסטייליסטית לימור אלזמי משנה פריזורה ודואגת לכמה מוצרי שיער שיהפכו את שערה לבריא יותר ומלא ברק..


מכירים את זה שאתם מגיעים לספר והוא מציע לכם יחד עם השירותים שלו עוד כמה "תוספות משדרגות"..והתוספות האלה עולות הון וחצי, אז בביקור האחרון אצל הספר הוא הציע לי להתחיל להשתמש עם מסכות ושמנים כמו שמן קיק וקוקוס והציע לי את זה במחיר אסטרונומי שווה ערך לגרם של זהב, והחלטתי שאני לא מתפתה ונכנסת לד"ר גוגל ומגלגלת ובודקת אופציות חלופיות יותר זולות לשפצר ולשקם את השיער שלי..וככה הגעתי לאתר של ביוטיקייר.

כולנו מכירים את החנות ביוטיקייר ,תמיד היא מפוצצת באנשים עם תורים שמראש אני שוקלת פעמים אם להיכנס או לא..אך הפעם נודע לי כי יש להם אתר חדש אז אמרתי בואו נשתעשע ניקח 100 שקל ונראה עם כמה דברים  אני יצא וכולל כל השמנים שהספר הציע לי במחיר "לא סביר" אז האמת התפרעתי..
אז נכסתי לאתר עם ממשק נוח וקל לתפעול, טיפ קטן אם את מחפשת משהו ספציצי  תשתמשי בסרגל חיפוש ,כי זה מיד יביא אותך למה שאת צריכה.
אז אחרי שהזמנתי הייתי סקרנית איך יגיע ?ומרגע ההזמנה תוך יומיים זה היה כבר אצלי בסלון..ארוז מסודר, ובטח אתם ממש סקרנים, בואו תראו מה קניתי?! 


מכירים שהכל זול אז זורקים לעגלה ואומרים "טוב נו ננסה"/"טוב נו שיהיה" אז ככה בול הרגשתי באתר היו דברים שממש לא חשבתי לקנות אבל המחיר היה כזה מצחיק שאמרתי יאלה נבדוק ונראה.וכאן אני מתייחסת לאביזר שיער שעושה רולים ומקל פלא אז עבדכן הנאמנה ישנה עם שיער רטוב לילה שלם ועם רולים הרגיש לי כמו סרט של פעם..לא מומלץ לישון ככה עם בן זוג..במבחן התוצאה יש תלתלים מדהימים בלי חום פן וטבעי אם כי זה לוקח שעות ועדין הייתי לעשות זאת עם המתלתל החשמלי..אבל בהחלט שווה את הכסף שלו. לינק למוצר- רולים, ומקל פלא.

שמן קיק ידוע בחיזוק סיבי השיער ונותן מיד שיער בריא ויעבה אותו.. ניסיתי את השמן על השיער השארתי אותו שעה שלמה לאחר מקלחת ואחרי מזה חפפתי ויבשתי...אין מה להגיד .לכו לקנות אותו רק 10.90 שח , לינק למוצר- שמן קיק.

שמן קוקוס טהור מגיע באריזה של קרם גוף מאוד בריא וטוב להניח על קצוות השיער הוא עושה פלאים וגורם לשיער להיות יותר בריא...מה גם אפשר גם להשתמש איתו לריכוך ולטיפוח העור שווה 13.90שח, לינק למוצר שמן קוקוס


אקססוריז לשיער- תמיד שהייתי רואה את הסרט מצח דמוי נזר עלים, הייתי מתלהבת ואומרת שזה ממש יפה..אז קניתי רק 5.90 שח לינק למוצר- סרט נזר עלים

מברשת לשיער מנפחת- שאני עושה תסרוקות אני אוהבת שהשיער נראה מנופח ונראה טוב..אחלה מברשת,כדאי שיהיה בבית, לינק למוצר- מברשת לנפח.


סרגל לתספורות וקצוות- נראה כמו פלס, וסתם השתעשעתי לא באמת אשתמש עם זה ,אבל מאחר שאני יוצאת מחוץ לקופסא ואני מעצבת אופנה אז לקחתי את הסרגל הזה כדי שאני עושה מכפלות בג'ינסים אז אוכל למדוד בקלות ובלי לשלוף סרט מידה. לינק למוצר- מתקן לעיצוב שיער עצמי


כובע אמבטיה עם שיטה מדליקה ולקשור את המגבת..נוח קל וזול.. לינק למוצר- כובע מגבת ליבוש שיער.
וזהו סיימתי את קניית שיער וראיתי שם שעווה למריטת שפם אז הוספתי לרשימה..אחלה שעווה, למי שאיו לה זמן לבקר אצל קוסמטיקאית, לינק למוצר- שעווה

נשיקות וחיבוקים וזה הזמן להשוויץ ולנפנף בשיער.
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי