המדריך למתפללת בסטייל באומן - coca style

2 בנובמבר 2016

המדריך למתפללת בסטייל באומן

הרי זה ידוע שתקופת הלחץ באומן זה בתקופת החגים..אז גם אני כמו כל הצדיקות של עמנו נחתתי היישר באוקראינה להתפלל ולנשום אוויר יהודי ולהתחבר לנשמה שלי..
אז חשבתי שאכתוב פוסט על מה שהיה אבל בהחלט שאי אפשר לתאר זאת במילים..זאת חוויה פנימית עם הרבה אורות ועם תחינות ובקשות, אז מה צריך לדעת שאת מגיעה לאוקראינה-


מסע רוחני ולא מסע שופיניג- הדבר הכי חשוב שאת צריכה לעשות זה עבודה עם עצמך ולנטרל..להגיד לראש שלך שאת לא בטיול של מסע שופיניג אלא מסע רוחני אז שכחי מקניות ( יהיו לך בעזרת ה'  עוד טיולים ומסעות שופיניג) ותתמקדי במטרה לשמה הגעת והיא תפילות , נצלי כל רגע בתפילה.
לתרגל עוד בבית שירים של אמונה - כי את תמצאי את עצמך מזמזמת שירים  של "אני מאמין" "נח נח מאומן" ועוד...אני כבר בארץ ועדין מזמזמת..


רשימות - לקחת רשימות מכל האנשים היקרים לליבך ולהתפלל, להביא נרות , ולקחת ספר תהילים שיהיה איתך כל הנסיעה..לכוון ולבוא עם אמונה, שם של אתם מרגישה את הכוח של תפילה .

מבחינת כסף - את יכולה לשלם בשקלים ובדולרים אין צורך להמיר כסף..בסוף סתם תתקעי עם כסף שלא יהיה לך מה לעשות איתו.

איפה לישון - אל תדאגו יש מלונות ממש ברמה גבוהה,  קרוב מאוד לציון במרחק של 5 דקות הליכה ברגל..המלון בסטייל מעוצב ממש יפה , וארוחות מצוינות..אני הייתי במלון שנקרא "חושן" מלון חדש שאני חידשתי לו את הסדינים ואת המגבות..הכי כייף מלון חדש.

מרחקים עצומים-להיות מוכן לזה שאם את כבר באוקראינה אז תהיי כבר בציונים של כל הרבנים והקדושים שלנו..והכל ממש רחוק ומדובר במרחקים של שעות מציון לציון ..אז קחו בחשבון ותעסיקו את עצמכם יש שלוש שעות נסיעה בין ציון לציון..טיפ ממני קראי  תהלים..כל המרבה הרי זה משובח!!

בגדים- בין אם תרצי או לא תרצי באומן תרגישי כמו דוגמנית אוקראינית וזאת מאחר שמאוד מאוד קר מה שגורם לך להיות בסטייל בעל כורך ולהוציא את כל הפרוות שאני מאוד אוהבת לשלב כובע וזכית בתואר - "המתפללת בשיק" ..הפלוס הכי גדול שבאוקראינה קל מאוד לשמור על צניעות כי כולך עטופה רק מהקור..אז מה אומרות גם צנוע גם סטייל לעבור לחיות באוקראינה?!!




אוכל - כמות האוכל שאכלתי שם הייתה עצומה הרגשתי שאני כל היום רק בולסת..איו צורך להביא אוכל מישראל , לשומרי הכשרות כל מטר מרובע יש פיצה פלפל וסטקייה ..ככה שמבחינת אוכל תדאגו יותר איך לא לחזור שמנים..חזרתי עם עודפי שומן קלים..






ועוד משהו שלא יספרו לכן וכאן אני מרגישה מחויבת..בהחזרה שלכם הביתה לשדה תעופה בקייב שלא תעזו לאחר דקה ואפילו לא שנייה ממה שכתוב. בכרטיס הטיסה ..כי לאוקראינים יש תרמית שמוכרים כרטיסי טיסה שכביכול כבר נקנו ..ואז שאת מגיעה באיחור אפילו קטן הם אומרים שאין מקום ואז את נאלצת לעבור עוד לילה שלם או אפילו יותר עד הטיסה הבאה...אז שלא יאבדו עליכם- תגיעו בזמן!!




מזכרות - אני יודעת שאמרתי לכן לשכוח מקניות אבל לא ממזכרות ..תקנו לכן משהו שיזכיר לכן את אומן, מחזיק מפתחות, חולצה, מצית ..אז בתור מכורת קפה מוצהרת או כמו שאני מכנה את עצמי "קופיהוליק" דאגתי לעצמי למזכרת מלאת סטייל והוא ספל שיזכיר לי כל פעם מחדש את האהבה שלי לעיר הזאת - אוהבת את אומן.


זה  טיול חוויתי תהנו תבלו ובעיקר תתפללו..
תודה לצדיק נחמן מאומן שהזמין אותי אליו..בהחלט זכות ענקית, שבעזרת ה' שתפילותינו יתגשמו במהרה.
חזרתי עם רגליים מכווצות ..עם חוסר בשעות שינה אבל העיקר עם  אנרגיות חדשות.

מוזמנים להכנס לסרטון וולוג שלי-


נשיקות אוהבת
ותזכרו תמיד - חובה להיות בשמחה
לימור אלזמי- יזמית אופנה.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי