בגדי חורף עד 100 שח לפריט - coca style

2 בינואר 2019

בגדי חורף עד 100 שח לפריט

אני מאלה שאוהבות חורף..אוהבת להתכרבל בבגדים ויותר מכל לדעתי בחורף יש בגדים יפים יותר.
אז עשיתי את הקנייה החודשית שלי ושוב החלטתי לשתף אתכם במציאות האופנתיות שלי ..אז שנתחיל?!

אז מה קניתי? 
1.מעיל פרווה ירוק- הידעתם שהצבע החורפי של השנה הוא פיסטוק ירוק, אז כיאה לפשניסטה הייתי חייבת להצטייד במעיל ירקרק מהמם, איכות מדהימה קניתי מידה s יושב ממש יפה- בול !!

2.סריג אפור- פעם הייתי מאלה שקונה פריט טוב פעמיים, והנה גם הפעם אני חוזרת על זה , את הסריג הזה קניתי בצבע לבן ובגלל שהוא כזה יפה החלטתי לעשות קנייה חוזרת ולקנות את אותו הסריג בצבע אפור- והוא מושלם !!


3. חולצה מחוייטת לבנה- היא לא בדיוק פריט חורפי, אם כי היא חולצה עם שרוולים ארוכים ותפוחים עם סטייל הורס , נוכחות שיא !! ובאמת קנייה שווה ותצטרף לאוסף החולצות הלבנות שלי.


4. חליפת פסים- אני יגיד לכם את האמת, את הקנייה הזאת לא הייתי ממליצה לכל אחת, ממליצה אותה לבנות קוקטיות מאחר שיש לה גיזרה קצרה ברגליים ולמישהי שהיא גבוה אם תקנה את החליפה החולצה והמכנס זה יראה קצת לא תואם ואפילו "ברוגז". אני אישית אהבתי מאוד את החולצה המכנס גומי, ובכלל בכללי היא יושבת יפה על הגוף !! הוספתי לה צעיף ובכלל נראית דיילת אוויר.

5. חולצת משי ורוד- הפעם התפרעתי, קניתי משהו שהוא לא אני בעליל, הצבע ורוד לי והחלטתי להזמין כי אני צריכה להכניס קצת צבעים לארון הבגדים,
האיכות נדירה, מצורף לה צעיף נשלף, אהבתי מאוד יחסית לאחת שלא אוהבת ורוד.



6. חולצה חגיגית דגם פיפלום- וואי אפשר לצרוח, זאת אחת החולצות הכי מיוחדות שראיתי אי פעם, יש לה וולנים, היא חגיגית ממש, יפה אפילו לאירוע, עשוייה מבד ויסקוזה ושילוב של בד צוללנים, יש לה קטע הורס !!!! רק מה אני הרסתי ולא הצלחתי לצלם כל כך יפה את החולצה- תסלחו לי הפעם.

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קןפון של 15% הנחה  , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת-
הקוד  Q1limo10 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

 עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי