מהן הטרנדים החזקים לחורף 2017 - coca style

11 בינואר 2017

מהן הטרנדים החזקים לחורף 2017

טרנדים הולכים וחוזרים..ואין בחורה שלא נתקלה במשפט המפורסם של אמא שלה "שהייתי בגילך התלבשתי כך", אז נכון בהחלט כך "הכל חוזר אף אחת מאיתנו לא המציאה עדיין טרנד", מה שכן כל אחת אם היא פאשניסטה מדופלמת בטח המציאה "סגנון ושיק משלה", כל אחת מאיתנו יכולה להתחבר לטרנד מסוים אחר ושונה,  אז הפעם  קבלו פוסט עמוס בטרנדים, שהם הטרנדים החזקים לשנת 2017 .


אז לפני הכל "ידיעה מרעישה", קניון עזריאלי תל אביב משיק מגזין טרנדים חדש ואופנתי באינטרנט ובדפוס, ואני יכולה להגיד שזה "התנ"ך של האופנה" במגזין כל אחת תמצא את עצמה ותתחבר ללוקים מהמגזין. המגזין מכיל פריטי האופנה המובילים ממיטב מותגי האופנה הנמצאים בקניון. והמיוחד במגזין , שעבור כל טרנד יהיה את פריטי החנות ואפשרות לשימוש במפה(אינטרנטית) אשר תציג מיקום פיזי מדויק ותכוון בקלות ובנוחות ליעד.

והבונוס של המגזין- תשמעו טוב כי אני לא חוזרת על זה עוד פעם!!!! באמצעות המגזין יהיה הנחות בלעדיות עבור אותם הפריטים, יש אפשרות לסמן ברשימות wish list ולהתעדכן לגביי מבצעים ומוצרים חדשים תחת טרנד ספציפי.
המגזין החדש מתפרסם ממש עכשיוהן בגרסה דיגיטלית והן במהדורה פיזית מצומצמת מלאה בסטייל ובהשראה, צילומי הפקות אופנה ייעודיים ומושקעים... ולדעתי יש לנו ווג ישראל שכולנו חיכנו לו !!!! 

אז בואו נחזור לעניינו -מהן הטרנדים החזקים לחורף 2017 

טרנד העור- פריטי עור תמיד נמצאים כאן בעונת החורף ,המוכר והידוע הוא ג'קט עור "האופנע-בנק" אז בואי נשים את ג'קט העור בצד, בידיעה שכבר לכל אחת יש לה כזה בארון, ונדבר על ההיצע הרחב של בגדי עור שמציעות החנויות לחורף, יש מכנסי עור הורסים, חצאיות עור, חולצות עור וכדוגמא, בחרתי להמחיש לכן את הטרנד דווקא בחצאיות עור שונות, חצאית עור עם פאץ' שלפרח השושנה שמאוד אופנתי העונה , וגם חצאית עור שחורה וקלאסית בשילוב של חולצה מכופתרת לבנה.



הכוכב של אופנת הרחוב-"הדנים" או בלשון הרחוב"טרנד הג׳ינס" - טוב נראה לי שכל עונה אני כותבת לכן על טרנד הג'ינס , אם כי כל עונה אני לובשת את הג'ינס בצורה אחרת, אם עונה הקודמת לקחתי את אותו גינס מוכר, והעמסתי בפאצ'ים, העונה אני משדרגת את הטרנד עם הפרנזים, מה שמיוחד בטרנד הגינס שכל אחת מאיתנו יש לה גינס בארון , בין אם זה מכנס גינס,חולצת גינס, חצאית גינס, וכמובן גקט גינס. הכייף שאפשר תמיד לשחק עם הגינס ולשלב אותו בכל סגנון אפשרי, הגינס בשנים האחרונות אולי גם בזכות האינסטגרם נהפף למראה המועדף בקרב צילומי הstreet style וגם אני מאוד מחוברת אליו.. תראו כמה אפשר לשחק עם הג'ינס, שילבתי אותו עם תחרה , חולצת טי שירט פשוטה, בנדנה למגניבות וזה התירגום שלי - לטרנד הג'ינס.


דיסקו גלאם- בא לי לזמזמם את השיר "שוב הדיסקו כאן", לדעתי נולדתי בעשור הלא נכון שנות ה-80 במקום להיוולד לשנות ה-70שם הטרנד עף באוויר, אבל עדיין אני נהנית מאוד ללבוש את הטרנד לשלב אותו , ומי שעוקב אחרי ברשתות האינסטגרם יודע שאני וגלאם , נצנצים ופיאטיים -מסתדרים מצויין!!
החורף שח 2017, החלטתי לתת לטרנד את שמחת החיים שלי ושלב אותו יחד עם מכנס פאייטים וווסט מנוצר פרוותי, עכשיו תארגנו לי מסיבה.. ואני מתחילה לרקוד !!



מטאלי- טוב אז מטאלי אומנם מזכיר את הדיסקו גלאם והנוצץ אך כאן הטרנד הוא יותר עתידני ומתכתי- האפקט המטאלי מככב העונה באפשרויות רבות כגון חצאיות פליסה בצבע כמוכספות,חולצות מוכספות, ג'קטים מעור בצבעי מטאלי ועוד, אני החלטתי  שהפוסט אני רוצה להוציא אתכן עם טיפ- ולכן שתדעו שכל העניין במטאלי להשתמש ב במינון הנכון כדי שלא תראי כמו איזה מישהי מהחלל, ולכן אני שילבתי את הטרנד המתכתי והמטאלי יחד עם המראה הצבעי, או שימוש של חצאית פילסה בריכוך של חולצת בצבע פינקי מתוק.


ועכשיו בואי להציץ במגזין ההורס של קניון עזריאלי
ללינק-
נשיקות וחיבוקים- תעמיסו בסטייל החורף, ולכו תהנו מהמגזין!
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי