התיק הדנדש שלי - coca style

14 בינואר 2017

התיק הדנדש שלי

טוב נו כבר הבנתן שאני מאוד אוהבת תיקים ואפילו יש לי האשטאג מפורסם באינסטגרם שנקרא #פינת התיק היומי.. אז תגידו שלום לתיק החדש שלי מבית- MeDusa


וכמובן שלכל תיק יש את הסיפור שלו אז בואו נתחיל שהסיפור מתחיל בזה שאני אוהבת לטוס ..ובמיוחד על קו של אירופה-תל אביב- ירושלים אז בין כל הטיסות הכי כייף זה לעבור  בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומתחם האופנה JR/FASHION בדיוטי פרי  ..ושם נחשפתי למותג MeDusa מותג ישראלי ציוני שנכנס לשם כחלק מפרויקט של יזמים צעירים ומוכשרים שג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מפרגן..ממש כמו פרויקט Bananhot של נטע אלחמיסטר אהובתי שסיפרתי לכן בזמנו.


אז בגלל שאני מעצבת אופנה בדימוס תמיד כייף לי לראות מותג ישראלי בשדרת האופנה  JR/FASHION בדיוטי פרי  זה גאווה ענקית..נו אולי יום יבוא גם העיצובים שלי יגיעו לשם..אין לדעת הלוואי !!!


עכשיו תעצרו לרגע את הפטפטת שלי - הייתם מאמינים שזה מותג שעשויי פלסטיק..וידידותי לסביבה? נכון שלא אז כן יש בו רמת עיצוב וואו !! סטייל מהפכני...ואם להודות תנו לי להנות מהתיק...ועכשיו תתרשמו מהסטייל המינימליזם ותראו איזה נדיר הוא, הכי style.


אז מי שרוצה את התיק זה סיבה מצוינת לקבוע טיסה קרובה..ולהנות מהתיק ההורס..טווח המחירים מאוד נגיש וזה 69$ ומעלה..אוהבת ..ועכשיו זה הזמן לרוץ עם התיק..ולהשוויץ.


לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי