אופנה ושוקולד ומה שבינהם !!! - coca style

1 בינואר 2017

אופנה ושוקולד ומה שבינהם !!!

והיום אני חורגת ממנהגי ולא יהיה פה פוסט על טרנד אופנה או משהו דומה לזה ..היום התחשק לי לתת לכם סטייל מסוג אחר...סטייל ושוקולד נשמע טוב אה?!
אז הסוד שלי אליכם הוא שאני אוהבת מתוק ואפילו מאוד..מה שגרם לי לנסות להתשעשע ולחבר את האופנה עם השוקולד ולא תאמינו יצא דווקא מהמם. אז קבלו הפקה בייתית תוך כדי עשייה..נישנוש וליקוקים..אה וקלוריות מיותרות...אבל למי אכפת יש לי פוסט מתוק !!!


אז אם יש משהי בקהל שמתחשק לה מתוק..או יש לו קארץ' למתוק הנה מתכון...
מצרכים-
תבנית סליקון
מקלות פלסטיק של סוכריות
שוקולד חלב -מילקה כי זה הכי טעים וגם כי זה מתאים לי לפריים.
פונדו שוקלד.

תוספות מעניינות-
קרמבו
בייגלה
מרשמלו
ותעיזו לפי הטעם שלכם...ופעם הבאה אני יעשה עם במבמה...חחחח


אופן ההכנה-
להמיס את השוקלד, למרוח שכבה דקה על תבנית סליקון ולהקפיא כשעה עד שמתקשה, אחרי שהשוקלד יתקרש כאן מתחיל החגיגה וכל אחת כראות עינייה יכולה להכניס תוספות מענינות...אני שידרגתי עם קרמבו מרשלמו ובייגלה.. כל הרעיון כאן הוא בדיוק כמו חוקי הסטייל- מיקס אנד מאצ' .

ממסים שקולד  
שכבה דקה בתבנית סילקון 


מכניסים תוספות מלאות אהבה

ועל זה נאמר "גם יפה גם אופה" ועכשיו אתם אמורים להנהן בהסכמה בראש !!

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי