בחרו אותי - כמשפיעת אינסטגרם לשנת 2016 - coca style

1 בינואר 2017

בחרו אותי - כמשפיעת אינסטגרם לשנת 2016

אז תנו לי להסדיר נשימות ..ועזבו שיש לי בלוג כבר שבע שנים עם כמה עשרות אלפיים של עוקבים, עכשיו זה רשמי כבשתי גם את האינסטגרם.



נבחרתי להיות בין ה- 100 המשפעים באינסטגרם לשנת 2016 אז תניחו בצד את ההתרגשות , יש לי הרבה מה להגיד בנושא, אני מאמינה שלהיות מובילה חברתית זה קודם כל לתת כנות ואמתיות (מה שלא תמיד קורה בעולם הזה) , אני מאמינה באיכות ופחות בכמות..ומאמינה באינטרקציה ממשית, להגיב ולאהוב באמת ובתמים.
אז אני יכולה לספר שאני כבר כמה שנים אושייה חברתית וזה התחיל מפייסבוק, המשיך כאן בבלוג והייתי בטוחה שהקהל הולך אחריי מהר מאוד הבנתי שבכל מקום יש לי קהל שונה אחר וצבעוני..את האינסטגרם גליתי לפני שש שנים 2011 ובהתחלה התלהבתי כי זה היה אחלה אפליקציה לשדרוג תמונות.
ולאט לאט פשוט נדהמתי כמה האפליקציה יכולה לשרת אותי בתחום העיסוקי שלי מבחינת הסטייל ..ופשוט השתמשתי בה ככלי ביד היוצר..תוך כדיי ראיתי הרבה זיופים מסביבי על אנשים שקונים עוקבים..מוכנים למכור את סבתא שלהם בשביל עוקבים פקטיבים ומהר מאוד הבנתי שזה לא האני מאמין שלי - המשכתי בדרכי שלי ואני גאה בכברת הדרך הזאת.
אז כמה עובדות על האינסטגרם-
1.מקום תחרותי
2.כולם מנסות לצייר חיים טובים.
3. הרבה ריטושים ופילטרים.
4. לא מספיק שהסינים השתלטו על האופנה עכשיו הסינים משלטים על האינסטגרם- כעוקבים פקטייבים.
5. פלוס ענק-אפשר להכיר חברים בכל העולם
6.אפשר להתאהב
7. צריך לדעת מה מותר לשתף ומה לא כדאיי לשתף.
8. אפשר להפעיל חשבון אינסטגרם גם בלי תמונות חוף ובגד ים.
9. תן לי תן לך- משום מה לייקים ותגובות לא באים סתם זה מערכת של אינטרקציה אנושית.
10. בזכות האינסטגרם אפשר "להסתדר בחייים" - לא באמת..לא מכירה משהי שהתעשרה מהאינסטגרם.

נשיקות וחיבוקים
תודה לכם שאתם עוקבים מדהימים- מכורה אליכם!! ואסיים בהאשטאג המפורסם שלי #קוקהקצתלוקה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי