אקססוריז לנשמה !! - coca style

18 בינואר 2017

אקססוריז לנשמה !!

כבר מזמן אני טוענת שהתבלין הכי טוב שלי לכל הופעה- זה האקססוריז.

תחשבו כמוני הופעה בלי אקססוריז זה בדיוק כמו מאכל בלי מלח..כל בגד חייב טעם, סגנון ושיפצור שיעשה אותו "טעים יותר".
יצאתי לפני שבועיים לערב בלוגריות מיוחד ונוצץ בחנות הדגל של Comme Il Faut בנמל תל אביב ושם הציגו לי את מה שאני הכי אוהבת - אקססוריז!


ראיתי קולקציית תכשיטים מדהימה, ותערוכה ייחודית הכוללת "פיסים חד-פעמיים" ובתור פאשינסטות כולנו מתות על "פיסים" אז את ש התכשיטים הנדירים עיצבו רבים וטובים חלקם מוכרים וגם פחות מוכרים.
הכי צילצל לי במעצבים היא ליאת אשורי שהיא קולגה למקצוע. ועכשיו קבלו הצצה.


בואו לבקר..
נשיקות
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי