שינת הדובים שלי בשבת !! - coca style

20 בינואר 2017

שינת הדובים שלי בשבת !!

שבת- יש יותר מושלם מזה- ובינינו הכי כייף זה שבת חורפית . אז השבת מתקרבת והתכנון שלי זה להתכרבל במיטה עד ליום ראשון- אמן אמן. 

אז הפעם לקחתי את כל האקססוריז שיהפכו לי את השבת לקסומה ויתנו לי לנוח סוף סוף ולישון שנת דוב !!


1. גרבי פונפון- טוב התאהבתי בגרביים האלה, גם אפור גם נקודות וגם פונפון, נקנה בדלתא יש שם מלא פריטים חמימים לעונת החורף, אז הצטיידתי בהרבה שיק וסטייל והרבה בזכות דלתא.


2. מגש למיטה- את המגש קניתי בגולף וזה המגש השני שיש לי למיטה (בצבע לבן ובצבע עץ) ואם אתם שואלים אם זה רק לצילומים אז לא אני באמת אוכלת ושותה עם המגש הזה.


3.פיג'מת דובים- אז דברנו על שינת דובים ומצאתי בדלתא בין כל המיקי מאוס שמאוד מזוהה עם דלתא , מצאתי חלוק פליזי נעים וכייפי ועל ראשי מככב  דובי..אז אומנם מרגישה כמו דובה אבל מודה כייף לי וחם לי.



4.שמיכת פרווה כייפית וחמימה- השמיכה הפרוותית היא  בצבע לבן , הכי נעימה להתכרבל איתה להיזרק איתה אני מוצאת את עצמי מעבירה אותה איתי בין מקום למקום, בין חדר השינה לסלון.. אבל העיקר חם ויפה אצלי,  ניתן להשיגה בדלתא ואם את פאשניסטה אז השמיכה מצוינת גם כרקע לכל התמונות אינסטגרם, מגזין ווג , בושם שאנל ויש לך תמונת אינסטגרם מנצחת.


5.מגזינים- בתור אחת שנושמת אופנה אני חייבת להביא גם את המגזינים איתי למיטה..וכמובן להתעדכן !!


6.קפה ומתוק כי חייב !! לא לגלות לאמא שלי..היא תחשוב שנכשלה בחינוך שלי..אבל אני אוהבת לאכול במיטה ! אז חגגתי עם קפה טוב ועוגת דונאטס , והכוס מושלמת הסגלגלה היא מפוקס הום ודונאטס חלומי שאת מפחדת לתת בו ביס גם בגלל הקלוריות, וגם בגלל היופי שלו.


7.בקבוק מים חמים- זה הכי כייף בחורף למלא את הבקבוק מלא שיק שלי, ולהשתחל איתו למיטה, את הבקבוק המושלם עם הדובי ניתן להשיג בדלתא.


ועכשיו ברשותכן תנו לי לזלול את הדונאטס !!


שיהיה לכולנו שבת שלום, וזה הזמן לארגן גם לכן - שינת דובים.

אוהבת 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי