הכנות בסטייל לשבת המלכה - coca style

27 בינואר 2017

הכנות בסטייל לשבת המלכה

טיפות הגשם מטפטפות טיפ טף , ואוטוטו השבת נכנסת, וכולנו מתפללות לשבת שקטה וטובה, כולנו מכירות את המשפט "מי שטורח בערב שבת נהנה בשבת", אז בואו נכניס את השבת בסופר סטיייל ותציצו בשבת השיקית שלי, מבטיחה שהשבת שלי מאוד מתוקה.


אז קודם כל לפני הכל , כל הצילומים צולמו ביום חול, השבת שלי היא שבת מנוחה, אין איסטגרם, אין פייסבוק ,אין בלוג, אין עבודה, רק אני והשבת שלי.. כפרה עליה !!

אז איך אני מתארגנת לקראת שבת המלכה-

פרחים לשבת -
אני מכורה של פרחים ואם היה אפשר להתפנק כל שבת בזר מושלם כזה אז דהיינו, מדובר בסידור מדהים של זר פור יו מקולקציית וולנטיין דיי – יום האהבה הבינלאומי, סידור שכולל שוקולדים, שמפנייה, וורדים, אז תעשו צילום מסך לפוסט שלי ותשליחו את הבעל/חבר לפנק אתכן בזר מושלם שכזה.


פיג'מה חמימה
החורף הזה גרם לי לאהוב פיג'מות ולחשוב שפעם הייתי ישנה עם החולצה של "סוף מסלול של הצבא" (נו מכורה הייתי מ"כית )אז רק עכשיו אני מכה על חטא ומכניסה סטייל ..ובנינו יש יותר מושלם מלישון עם באגס באני ??
הפיג'מה מפיקס FIX והיא מהממת .


שש בש ספר טוב ומגזינים -
טוב אז כמו ביום כיפור שכולם דואגים "לדברי מעש" אז גם בשבת שלי יש מגזיני אופנה, ספר טוב, ושש בש זה החיים !!


נרות לאווירה- וכבר כתבתי לכן ואמרתי לכן שאני מאוד אוהבת נרות והמון, יש לי נרות של ללין, סבון, והנר הכי  אהוב שלי ולצערי אין לי אותו ונגמר מזמן זה הנר של  bath & body works, הניחוחות שלהם מועדפים עלי אם כי זה יצריך ממני לטוס לארה"ב..בא לי עכשיו !! 


שמלת השבת של לימור'לה-טוב נו פאשניסטה צריכה לשמור על סטייל גם בשבת , בכל זאת יש לי שבת שלמה להתפנק עם הפ'יגמה אז בערב שבת אני מתלבשת בקלאס, חולצה לבנה ושמלה שחורה.



מתוקים - והאחרון  אחרון חביב.. כולנו מתות על מתוקים, אני חיה על מתוק, אז איך אפשר בלי ניחוח פריזאי, שיקי, וסטייל המתוקים של fauchon כשהגיע היישר מצרפת מפריז,והם חלומיים, גם טעימים וצובעים לי טוב את האינסטגרם, והפלוס הגדול שזה כשר , אז אחרי סיבוב הקניות במתחם שרונה, פנקו את עצמכן במתוקים , ובבקשה תזהרו זה ממכר !!



שיהיה לכולנו שבת שלום
נשיקות וחיבוקים, ובאו לעקוב אחרי באינסטגרם

לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי