סל קניות הסטייל שלי בשישי האחרון - coca style

28 בינואר 2017

סל קניות הסטייל שלי בשישי האחרון

כבר סיפרתי על מחלת הקניות והשופניג שיש לי , ואני יכולה להעיד שביום שישי האחרון, היום היחיד הפנוי שלי , חטאתי ופשעתי ורבצתי במחשב.. ונו תנחשו למה? שופיניג כמובן !!

אז מה הנזק ? מה קניתי? ונו ואולי גם אתם תתלהבו, אז כל הקניות נמצאות כאן.. בואו תציצו

גרביוני הרשת "כבשו את הרשת"- בכל אינסטגרם יש את התופעה.. מצאתי אותם סוף סוף ..במחיר מציאה , אז שלא תגידו שאני לא בסדר
גרביוני רשת - קישור

והנעל הכי סופר דופר מושלמת שעשתה אותי מאושרת היא נעל קטיפה בובה , תודו שהיא נדירה
נעלי קטיפה ורודה - קישור

ואם עסקינן בגרביים, גרביים מעולם הבלט או יותר נכון בלרינה, אז לקנות רק בשביל תמונה אינסטגרם וגם בגלל שאלה גרביים הורסות.. ולשואלות זה לא הרגליים הסקסיות שלי...
ועוד חולצה שמאוד אהבתי והיא פסים בסגנון אחר, ויותר עם קריצה אתנית ,והכי אהבתי את שרוול הפעמון,  מה דעתכן?
חולצת פסים אתנית - קישור


והנעל הזאת פשוט מחכה לי בסל, ולצערי לא נקנתה כי זה מתחיל ממידה 37 ומעלה, והקוקטית שלכן מידה 36 אבל בתור מפרגנת לאומית שמתי לכן קישור כי ידעתי שבטוח תתאהבו , הנעל עם טוויסט בעקב ומיועדת לאמיצות בלבד
נעל לקה שחורה
מכנס קורדרוי גזרה גבוה בצבע ורוד מהנדירים שראיתי , ובהחלט מתאימה לחורף חורפי שכזה, החורף אני במוד של ורוד, אז חייב שיהיה לי כזה..
 מכנס קורדרוי גזרה גבוה בצבע ורוד - קישור
משקפיים עגולות וינטג' שמזכירות את הסטייל של ג'ון לנון- ואחד הסיבות שנמשכתי אליהם כי אולי ככה אוכל להסתכל על החיים במשקפיים ורודות.
משקפיים ורודות - קישור
שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי