ובלילה בלילה - coca style

14 בינואר 2017

ובלילה בלילה

אז הפוסט הזה הוא פוסט "לילה טוב" מאחר שהוא יגרום לכולכן בסופו להירדם ולישון שינת ישרים , אז אם להודות  חשבתי לעשות לכן סירטון  בערוץ שלי של "לילה טוב" אבל מאחר שאני כל כך רדומה בלילה עדיף שזה יסתכם בפוסט, אז מהן מוצרים שעושים  לי את הלילה.. 

פיג'מה חמימה- אז לי פ'יגמה יפה ומתוקה עושה לי את זה, ובחורף כולנו רוצות להנות מפ'גימה חמימה יפה, אז הפג'ימה המתוקה הזאת מאפרודיטה.


טיפוח הפנים והגוף - בקרמים לפנים לא כדאי להתפשר אלא ללכת על איכות..ועור הפנים מחייב טיפול והאמת שרק בלילה יש לי זמן- אני כבר שבועיים משתמשת מוצרי טיפוח של חברת יובנה JUVENA השווייצרית שברשת הסופר פארם ניתן להשיגה באופן בלעדי , והמוצרים מצוינים הנבחרים שלי הם- תרחיץ לפנים יובנה - סבון נוזלי-אחרי יום עמוס דאגות שוטפת את עור הפנים , 


הדאודורנט עם הפקק האדום של יובנה מוצר מפתח, זה דאודורנט אומנם יקר 100 ש"ח אבל בהחלט הוא איכותי ואני תמיד  מריחה ריח טוב.
ועוד מוצר שממליצה עליו בחום זה מסיכת הבד של יובנה,מסיכת מיצוק והחלקה מידית כדאיי לעשות זאת לפני אירוע חשוב או בזמן שאת מרגישה צורך בשינוי.. את הזוהר והשינוי את תראי מיד. 


ועוד מוצר מומלץ לטיפוח הידיים - קרם ידיים איכותי של  "אולאה אסנס "-טוב אין אחת שלא סובלת החורף מידיים יבשות וניסית המון המון, אבל יש לי מוצר אליפות לידיים יבשות, ועד שלא תנסו לא תבינו מדובר בקופסא זכוכית קטנה שעשויה חמאת שיאה שברגע שאת מורחת טיפה על היד , היד שמנונית ומקבלת זוהר יד..מסקנה לא סובלת יותר מידיים יבשות !! 


נרות- בעונת החורף ובמיוחד בלילה אין כמו להאיר את כל הבית בנרות יפים וחמימים עם ניחוח שמפזר בכל הבית, אז הנרות המושלמים האלה מרשת סבון והן הושקו במיוחד לחורף הזה. . משתלב לי מצוין יחד עם האצטרובלים שאספתי ונותן לי תחושה חורפית חמימה.


ספר טוב - אני דואגת לסיים ערב עם ספר טוב, ואתם זוכים כל פעם להמלצה ממני של ספר אז הפעם בחרתי ספר שנקרא- המתנה של הסופר שניאור כהן- הספר נותן פרופורציות זה ספר שיסביר לכולם כמה כייף זה לתת לאנשים ולסביבה.. ואני מאוד מאמינה שמי שנותן ביקום הזה מקבל ובענק.. אחלה ספר גם כמתנה !!


ועכשיו אפשר להגיד לילה טוב לכולם 
נשיקות 
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. וואו אין דברים כאלה, תודה על ההמלצה. נכנסתי לסטימצקי ראיתי את ספר המתנה דיברתי עם המוכרת היא התלהבה עליו ברמות מטורפות היא אמרה לי שהוא אחד מהבסט סלרס הוא מפורסם ברמות... אנשים מתלהבים עליו קונים, קוראים, אחרי שבוע באים וקונים עוד חמש שש ומפנקים את החברים עם הקדשה על מרגשת על נתינה, באופן אישי לא עזבתי אותו עד שסיימתי הוא כל כך מרגש כל כך עוצמתי, מהיום אני הולכת לישון איתו הוא עושה לי טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אחד הספרים היפים שמאוד נהנתי ממנו , שמחה שנהנת !!

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי