אודמים מה את אוהבת? - coca style

20 בינואר 2017

אודמים מה את אוהבת?

איזה צבעים את אוהבת מה הצבע שלך?! שאלה קשה נכון ?  אנחנו בעולם של שפע ולכולנו יש עשרות אודמים בשידת האיפור ומשנה אודם לפי עונה, מצב רוח, בגד ועוד.. 


אז כולנו אוהבות מאוד אודמים ויש כל כך הרבה שפע באודמים ובחברות יופי שם תקחי עשרה בנות ותבקשי מהם לפתוח את התיק ולראות איזה אודם הן שמות קרוב לוודאי שלכל אחת מהן יהיה צבע שונה וחברה שונה.. אז בעולם של שפע אספתי את האודמים 
אז נתחיל באודם שעשה לי את העונה שבטוח לא כולכן תתחברו זה האודם הכהה שנקנה בגילטי של חברת פלומר- FLORMAR הוא צבע נדיר גוון 06 DESIRE, מי שרוצה קישור לאודם בשמחה- אודם של פלומר 


ועוד בענייני אודמים לאוהבות אודמי המאט אז חייבת לציין שחברת מייבילין השיקה אודמי מאט מרהיבים זה פעם שנייה שאני מספרת לכן את זה.. אבל מה לעשות שבאמת אהבתי !!


נמשיך עם הסדרה החדשה והמהממת של אודם של שיסיידו, שהשיקו קולקציה מרשימה לאוהבי צבע האדום, לפני כחודש הייתי בהשקה של האודמים וחייבת לציין שהמבחר הרחב של האודמים גרר אותי לבחור שתי אודמים בגוונים חמים וחורפיים שבהחלט כייף להתחדש בהם.

ואודם נוסף חדש של חברת איל מקיאג' שהשיקו עיפרון עמיד , נוח נעים למריחה והאמת שיש לו טעם טוב.. 


אם את מחפשת אודם זול וטוב שעושה את העבודה חברת סקארה הישראלית השיקו אודמים ורודים עמידים ויפים, ובהחלט שווה את הכסף שלו.


ואם את לא בעניין אודמים ויותר בעניין של "שקיפות" ליפ גלוס או בכיוון ליפ בלאם כמו שאוהבת שרה ג'סיקה פרקר אז גם כאן יש לחברת מייבילין אחלה אודמים בשקיפות עדינה וגם מגנים ומרככים את השפתיים.



ועוד שפתון נוזלי של גאיה Gaya- שהאמת שמאוד הפתיעו אותי הגוונים, במיוחד הגוון בצבע יין שהתגלה כעז ואטום לשפתיים, צבע מרהיב עמיד וחזק ששרד את מבחן הקפה שלי.


ונסיים ב"קסם" בענייני האודמים - אם יש לך אודמים נוזליים ואת לא שמה אותם כי את עמוק בטרנד המאט- יש לחברת קרליין קסם כזה - שנקרא "שפתון מאט"- שעל כל אודם שתמרחי אותו הוא ישנה את צבעו למאט- ממש זיקית !!


נשיקות וחיבוקים אוהבת המון
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי