ראיון אישי על הבלוג שלי - coca style

21 בפברואר 2017

ראיון אישי על הבלוג שלי

כולכן קוראות את הבלוג שלי שנים, ובטח ישנם דברים שהייתם רוצים לדעת עליי ולא שאלתם?!!!
אז הלידרים פנו אליי בראיון אחד לאחד עם כמה שאלות  מתי פתחתי את הבלוג?  מה הפוסט הכי מוצלח שלי ? ואיפה אני אהיה בעוד שנתיים? אז  עניתי נשואה עם ילדים ועם בלוג שנקרא - מאמא קוקה שיק .


אז נכון שעברתי כברת דרך עצומה , ובשנים האחרונות קמים עוד ועוד בלוגרים ולדעתי יש מקום באמת לכולם (לא צריך לדחוף..)  כי בסופו של יום, כל בנאדם מתחבר למי שמתאים לו, בסגנון ובסטייל שלו ,  וזה שאני נמצאת כאן וממשיכה לכתוב  הרבה עליי שבחריצות רק מסביר לכן כמה זה בא לי מהבטן או יותר נכון מהחוש השישי שלי - חוש השיק'שוק..

מאוד נאמנה לכן, שתמיד תהיו מעודכנות בכל, טרנדיות, יפות, ושיקיות, הרי זה מתפקדי לא?!

אז אהיה נחמדה ואשאיר לכן לינק לראיון המלא- הלידרים

ואם אתם לא עוקבים באינסטגרם שלי , אז קדימה , כי אני משתדלת לעלות חיוך לעוקבים.




נשיקות וחיבוקים
תמשיכי לעקוב ולגרום לי לחייך.
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי