שהקניות מגיעות עד אליי !!! - coca style

16 בפברואר 2017

שהקניות מגיעות עד אליי !!!

הגשם לא מפסיק לטפטף וקר לי, וזה סיבה מספיק טובה לעשות לי ערב רומנטי אני והמחשב,  וכן שוב קניות.. אז הפעם בגזרת הטיפוח, ומה בזבזתי לכל הרוחות?!


אז כמו שבאתרי אופנה אני רובצת שעות, לאחרונה התלהבתי מהתענוג והחלטתי לגרום לזה שהכל יגיע עד אליי.
אז גם באיפור וטיפוח התחלתי להתלהב מאתר המושלם של קליניק,

אז בטח סקרניות לדעת מה הזמנתי אז זאת הקנייה שלי .

אני מאוד אוהבת את הבושם של קליניק, כבר יותר משתי עשורים,  ואולי בגלל השם של הבושם- happy מרגיש לי שברגע שאני מתבשמת איתו היום נהפך לי לשמח, אז שאלתן מאיפה האנרגיות שלי - אז הבושם הוא הסם שלי לאנרגיות טובות, כמובן שדאגתי שיהיה לי קרם גוף מאותה הסדרה.



והזמנתי גם שיזוף ללא שמש  כי בחורף הזה אני נראית קצת שלג, וחייבת קצת וויטמין של שיזוף כדי שארגיש מהממת.

אה ונו אחת החולשות שלי זה גבות אז דאגתי לצללית לעשות טאצ'אפ גם בגבות, יחד עם מברשת צללית ארוכה כי מה שמביאים בערכות תמיד קטנה ופחות נוחה.


אהה ואת המכשיר של clinique sonic system בטח אתן כבר מכירות הוא מושלם ואני משתמשת בו בדרך קבע,  אז רק קניתי רק את האביזר המשלים שזה ראש עיסוי פלדת שעושה מסג' לפנים ומשפר את זרימת הדם בכל אזורי הפנים..פינוק אמיתי לסוף יום.


אז אם גם אתן יכולות להנות מהטבה בלעדית וחד פעמית, במיוחד לקוראות המהממות שלי.
בסוף כל רכישה באתר קליניק הזיני קוד קופון lovefun ותקבלו תיק מוצרים מוקטן מתנה.
קוד הקופון בתוקף עד סוף מרץ, אלה המתנות שאני קבלתי מקליניק , אתם תקבלו יותר, מבטיחה !!

זאת חוויות קנייה שאין שני לה הכל מגיע אליי, לא מחכה שעות בתור, זה חוסך תשלום של חנייה בקנייון, לא מתחננת לשקית מצ'וקמקת בעשר אגורות, מחירים הרבה יותר זולים, בלי דיילת שמנסה לדחוף לך,  אלא מקבלת את הכל בחבילה ארוזה בדף משי ירוק, וואי התמכרות, זר לא יבין זאת!!!!


זאת החוויה שלי עם קליניק, אהה אבל השוס שהחבילה הגיעה גם עם שליח חתיך, אז בכלל תענוג לעיניים.

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי