פינוקים לעצמך לקראת יום האישה - coca style

5 במרץ 2017

פינוקים לעצמך לקראת יום האישה

אז תיכף יום האישה וזה הזדמנות מצויינת לפנק את עצמך ואת הנפש שלך . אז מה יכול לעשות לנו טוב , אז בואו לסמן וי גדול על הפינוקים שעושים לנו כייף ..


אודם לנוכחות שלנו-
אז בואי נתחיל לפני הכל, כל אישה צריכה אודם טוב שיתן לה את הביטחון , אודם שיקפיץ לה את המראה, בחברת אסתי לאודר לקראת יום האישה השיקו אודם אישי חרוט עם שמך,האודם בהחלט הצליח לרגש אותי, אז בטח תשאלו אותי- איך אפשר לקבל אודם אישי בחתימה אישית ?! אז כל מי שתרכוש באתר של אסתי לאודר אודם מסדרת Envy תקבל חריטה קסומה, ובלי שום קשר ממליצה מאוד להיכנס לאתר של אסתי לאודר כי יש מלא מבצעים לקראת יום האישה שלא כדאי לפספס.


בושם טוב - לפני שנתיים ספרתי לכן על סיכסוך אופנתי של אנה וינטור ואליה אזאדין, הריב שהסעיר את כל עולם האופנה, אבל אליה אזאדין לא פייר ואופס שוב קם לתחייה עם בושם אופנתי חדש ונדיר, ולמרות שיש לי שלל של בשמים באמתחתי עדיין הבושם הזה גירד לי בחושים.


שיער טוב = יום טוב 
אז לא צריך להיות גאון במתמטיקה כדי להבין שיום עם שיער טוב שווה ליום טוב,  שמראה השיער גולש ואווירירי זה בהחלט יכול לשנות לנו את היום לטוב מהרגיל, השבוע התרגשתי מקוסם חדש שרכשתי לשיערי שהוא המסרק הורוד מסדרת ביבילייס babyliss מוצר חדש שתוך הברשה פשוטה של פחות מ 5 דקות משנה את השיער שלי ועושה לו פלאים, והשיער נראה חלק יותר, ובריא יותר, אז אם כבר פינוק אז לשיער כי מגיע לנו להראות יפות ..זה אחד הפינוקים..אחרי שתנסו ותברשו תנשקו אותי.


תכשיט לעצמך- אז אני מאמינה גדולה לא לחכות שיקנו לך ושיביאו לך מתנות, אלה הכייף הגדול הוא לקנות פריטים שאת אוהבת.
ברשת מגנוליה השיקו קולקציה מטריפה לקראת האביב ואי אפשר שלא ללכת ולהתפנק שם, אז הזמנתי לי טבעת לב , כי אומרים שרק אהבה מביאה אהבה, אז החלטתי לפנק את עצמי..ועד שהיא תגיע אליי לפחות תקבלו טיזר מהאינסטגרם של מגנוליה.


טיפוח לגוף  - בחברת סבון השיקו מארזים מיוחדים במיוחד ליום האישה. המארז שבחרתי הוא לטיפוח הידיים כי הקלישאה אומרת שאת הגיל רואים בידיים, המארז חלומי ומושלם כולל בוץ לידיים , פליניג לידיים, וקרם ידיים, זה הסיבה שהידיים שלי נראות מאושרות.


נעלים נוחות ושיקיות -אני כבר מזמן כבר אומרת שסטייל זה מלמעטה למעלה ואי אפשר להתעלם מהנעל הנוחה היפה  והשיקית שלי..הנעל מהאתר shoeshu, ואם אמא שלי הייתה יודעת ששמתי את הנעל במיטה - וואי לי, והכל כדיי שתתרשמו ותתאהבו, נעל שגורפת מחמאות.



זמן איכות עם עצמך- זה יכול להיות קפה טוב, ספר טוב עוגה טובה או כל דבר שיעלה בך חיוך גדול.


לסיום, שיהיה לכולנו יום האישה שמח, אני אהיה עסוקה בהרבה הרצאות אז תסלחו לי אם נעלמתי ..זה החג שלי לעבוד !!

אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטיייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי