איפה אני "מתחזקת" את עצמי? - coca style

5 במרץ 2017

איפה אני "מתחזקת" את עצמי?

טיפול עשרת אלפיים לנפש שבך- כל אחת מאיתנו צריכה הרגשה טובה וזריקת עידוד למראה החיצוני, אישה כדי להראות טוב ולהיות תמיד שמטרה צריכה "לתחזק את עצמה", וכאן המקום להכיר לכן  את הבוטיק הכי מושלם בכל תל אביב תכירו luck .


אז בעודי מחפשת חנייה ברחובות דיזינגוף , עייני תפסו את המקום היפה הזה , והבטחתי לעצמי שאני יקדיש בוקר אחד חופשי ופינוקי.
אז שנכנסתי לשם קיבלה אותי בחיוך רחב בעלת המקום אלינור אנג'ל , והציגה לי את הטיפולים ולא יכולתי שלא לפזול לנוכח העיצוב והנראות של המקום.

מסתבר שלא סתם עפתי על המקום כי המקום אהוב במיוחד על הסלב כמו מיכאלה ברקו, עינת שרוף, ועוד..יש שם מניקור פדיקור טיפולי פנים שיטת השערה ומה לא.מי שעוקב אחרי בסטורי באינסטגרם זכה לראות את פניי מכוסות במסיכת זהב מדהימה שגרמה לפנים שלי להראות זוהרות ויפות, זה חוויה כיפית נעימה, יחס אישי וחם ושלא נדבר על הקפה המושלם שקבלתי.

ממליצה להגיע לטיפול ולהתאהב..ואחלה פינוק לקראת יום האישה.
כתובת -דיזיגוף 290 תל אביב

לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי