דו"ח אופנתי מתוך שבוע האופנה - coca style

18 במרץ 2017

דו"ח אופנתי מתוך שבוע האופנה

הסטייליסטית לימור אלזמי, כתבת השטח שלכם, בשורה ראשונה..באה לבדוק מקרוב את שבוע האופנה בישראל , ולא חוסכת במילים,  טעימה אופנתית.


אז ממרום ניסיוני בתחום האופנה שבימים עברו אפילו זכיתי לעשות סטייליניג לשבוע האופנה, זכיתי להתייצב בשבוע האופנה, ולשבת מקרוב בשורה ראשונה , ולראות את פניי עולם האופנה הישראלי.


שבוע האופנה תמיד מרגש אותי כי כל פעם אני מגיעה עם תקווה חדשה , ורצון עז לעורר שינוי, ולהכניס את עולם האופנה לשיח היומיומי והציבורי, ובימים אלה מותר לי יותר מהרגיל.


אז מה היה שם, ומה יש לי להגיד לאומה ?!
אם תשאלו אותי אם היה אופנה? אני אסכם שכן , אבל אני יכניס סעיף עם כוכבית שהרגשתי  *אופנה מקומית* לא זכיתי לראות איזשהו משהו שהוא יוצא מין הכלל עדין לא דומה לחו"ל, אבל בהחלט השתפרנו.
שמחתי לראות רצון עז להכניס את האופנה הצנועה הקלאסית והמכובדת לשטיח האדום, בעולם זה מזמן ראוי ולראייה תשאלו את הגורו קיט מדליטון, וכמו כן שמחתי לראות גם סטייל ואופנה בעולם הילדים, אין מה לעשות ילדים תמיד כובשים אותנו, שמחתי שניתנה במה למעצבים צעירים ומוכשרים בזמני רק יכולתי לחלום על דבר כזה, והיום זה בר ביצוע. 


אז מה לבשתי?
אז נכון שיכולתי להפתיע בנוצות , פייאטים , נצנצים, ואפילו מעצבים התקשרו אליי שאני אלבש את מרכולתם ואף יעניקו לי תשלום כסף מענקים ומה לא , אבל העדפתי לא להיות לוח מודעות פרסום וללבוש את האמת שלי.
נתחיל דווקא באקססוריז הכי יקר בהופעה של לואי ויטון שמגיע לי שאפו גדול הוא כבר בן - 12 שנה (הפריט הכי זקן ויקר בארון שלי) וזאת הייתה עסקת חיי.. אבל על התיק הזה אספר כבר בפוסט אחר.


נעבור לאוברול שגרף מחמאות והוא בצבע הכי אופנתי שיש ורוד שמפנייה של- TOPSHOP עם גזרה מחמיאה.
נעליים של Charles & Keith ועגילים של h&m אפשר לסכם שחוץ מהתיק , הלוק שלי בשבוע האופנה היה מאוד עממי וזה בדיוק המסר שלי אליכן זה לא העניין רק לקנות יקר, העניין זה לדעת איך לדעת לשלב בין יקר לזול, להתאים את האקססוריז במדוייק, ולהתאים את התסרוקת הנכונה, הלק ועוד ועוד ולהפוך את ההופעה למנצחת שתתאים גם לשטיח האדום.



בזמן שיש כאן התלהבות והתנערות לשבוע האופנה וכל אחת שולפת את הפריט המנצח שלה מהארון ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר "זוהר לעין" (קלף האס לשטיח האדום) אני מוצאת את עצמי להזכיר לכן, למה לא להתלהב רק מהשבוע הזה, ואולי שכדאי לשנות תקליט ולהרגיש שכל יום זה יום האופנה.

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי