פורים- איך אני מתכוונת לחגוג?! - coca style

10 במרץ 2017

פורים- איך אני מתכוונת לחגוג?!

אז נכון שפורים אצלי זה כל השנה, וכל בוקר אני קמה ללוק שונה ואחר, פנקסיטית, רוקרית, אופנוענית  ועוד ועוד..
אבל הפורים הזה החלטתי להשתעשע קצת באיפור, והכל אודות לשיתוף פעולה עם Mac שדאגו לי למאפר צמוד, דייל במקצועו שהצליח להטיס אותי ברחובות תל אביב עם איפור מהפכני.


אז נכון כילדה חיכיתי לפורים גם בגלל כל הממתקים של משלוחי המנות, ומשחקי הגמד והענק.. ושם לפחות תמיד הייתי הענק חחח,, חודש לפני פורים הייתי קורעת את העיר בדילמה של מה להתחפש? עוד כילדה קטנה אני זוכרת שהייתי תמיד עושה לעצמי את תחפושת מיוחדות ומעוררות התפעלות. 

עברו השנים, משאירה אבק כוכבים לילדים שהם יתחפשו .. אבל לא מוותרת ומגיעה ל- MAC לעשות איפורי פנים לקראת החג, ותוך כדי מרגישה אורה ושמחה של פורים.


אז לקראת הצילומים הגעתי עם מכנס של GAP ,חולצה של ZARA, פרווה של ASOS  בתוספת זר פרחים ואמרתי למאפר המהמם תתפרע .. אז הוא התפרע בצלליות ורודות, סמקים, ברונזרים, שימרים, ומה לא?
עשיתי לכן וולוג מהמם על כל תהליך האיפור וממש אשמח שתבואו לבקר
לצפייה בסרטון-


ואם גם לכם יש רעיון להתחפש למשהו אל תנסו לקשקש בפנים, או להתחיל לראות מדריכים ולכו תדעו איך זה יצא?!
במאק מאפר מקצועי יאפר אתכן באיפור מיוחד לפורים בעלות של 300 שקלים אבל ...ה 300 שקלים האלה מוחזרים במוצרי איפור..מבצע סופר משתלם..וזאת חוויה מדהימה..נהנתי מכל רגע, בטח התמונות מדברות בעד עצמם.


פורים שמח ומבדח
נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי