האם הסערה התקשורתית עבור פן דייסון מוצדקת? - coca style

11 בספטמבר 2017

האם הסערה התקשורתית עבור פן דייסון מוצדקת?

אותי לימדו מהבית שכל פריט שאני קונה, לפני הכל - אני חייבת לשאול את עצמי- עלות מול תועלת? כן או לא?

אז חשקה נפשי בפן של דייסון, הרבה דיברו עליו, פרסומות ללא הפסקה, ומרגיש שזה הטרנד הבא, יצאתי לבדוק האם הסערה התקשורתית של פן דייסון מוצדקת?

dyson


חברת dyson מוכרת בזכות שואבי האבק, לראשונה היא משיקה מוצר מתחום הביוטי -מייבש שיער , פיתוח מוצר שארך 4 שנים .
היה לי חשוב שמייבש שיער יהיה עם בקרת חום עם דרגת חום טובה נכונה ולא גורמת נזק לשיער.
היה לי חשוב שיהיה קטן , קל לאחסון כי אני לוקחת את המייבש שיער לכל מקום, ומייבש רגיל תמיד תופס מקום.
והכי חשוב היה לי זה שהשיער יהיה חלק, נעים ונראה שונה.

dyson


בשימוש הראשוני נדהמתי - לא נשמע רעש כמו שבדרך כלל יש במייבש שיער, אפשר לשוחח עם חברה בפלפון וגם לייבש .
המייבש מוציא חום אבל לא מתחמם כמו רוב המייבשים.
אם לפני כן הייתי סובלת משווונצים וחשמל סטטי בשיער אז עם הדייסון השיער הסתדר ונשאר יציב (חסכתי בקרמי לחות, ותעסוקה אינוספית בשוונצים המרגיזים).
והכי חשוב השיער שלי נראה מבריק, יפה, ייבוש של עשר דקות (ממש מהיר) , ואפילו בלי מסרק והוא היה חלק להפליא.
מסקנה-  אז אם לעשות את החישוב שבו התחנכתי "עלות מול תועלת" באופן חד משמעי אני יכולה לומר שכן כדאי, המייבש של דייסון בהחלט משנה את כללי המשחק, המייבש יעיל קומפקטי, קל,לא גורם נזק ובהחלט פינוק.


dyson

המחיר אומנם 1990 שח אך בהחלט שווה , ניתן לרכישה באתר של דייסון , רשת אפריל, וא.ל. מ דיוטי פרי ובמספרות.
**אז אם יש כאן מישהי שרוצה לקנות לעצמה מתנה לחג, אין מתנה יותר מושלמת מזאת.
נשיקות-
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209329

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי