רעיונות למתנות לראש השנה- ובלי פרחים בבקשה זה מחזיק יום ! - coca style

10 בספטמבר 2017

רעיונות למתנות לראש השנה- ובלי פרחים בבקשה זה מחזיק יום !

אז כן החג מתקרב ולחץ המתנות שוב בפתח , ותמיד ניתנת עלי האחראיות להמליץ ולתת רעיונות למתנות מיוחדות, אז מהן ההמלצות החמות שלי?

אז אם תשאלו כל מארחת איזה מתנה היא רוצה? היא תגיד הכל חוץ מזרי פרחים שמחזקים יממה וחצי, אז הפעם מארזים שהמארחת בטוח תאהב.


מארז סבון למכורת ביוטי- של חברת סבון - סבון ידועים במארזי חג הכי יפים שיש, השנה סבון עשו מארזי חג לבית ולנשמה שמכילים קרם לחות, קרם גוף, נרות, דיספנסר קרמיקה, מפיץ ריח מושלם, מתנה שכולם אוהבות לקבל.

שעון יד דניאל וולינגטון danielwellington-מיועד למארחת שמתקתקת הכל מסביב לשעון.
האמת שמוכרים את השעון הזה בארץ אבל הוא מאוד יקר , ובאתר שלהם ניתן לקנות את השעון זול משמעותית, מי שדואגת שהשעון לא יגיע בזמן לערב החג אל דאגה, השעון מגיע עם משלוח מהיר של ups , השעונים מהממים, הדגם שלי הוא הדגם החדש שנקרא - ashfield.
וגם דאגתי להנחה מהממת לקוראות הבלוג - הקוד הנחה , למי שנכנסת לקנות באתר הקוד הוא "limoralzami15", ויקנה לכן  15% הנחה על כל המוצרים ב danielwellington.com, משלוח חינם ברחבי העולם כלול, שווה ביותר אתם עוד תנשקו אותי.




מארז אהבה לדודה הציונית - מארזי אהבה אני תמיד אוהבת להוקיר ולתת יש בו ניחוח ציוני, אצילי וישראלי, בריחות נעימים, כמובן שאני מעדיפה את זה במארז יפה ומסודר, ולא שוכחת לצרף לכל מארז את הקרם האהוב עליי פלפל ורוד,
אז אצלי בקבוע בכל חג משהו מקבל מתנה של אהבה באהבה.



מארז איפור של לנקום- לזאת שאוהבת להשקיע על עצמה- ביוטי בוקס תיק הורס ורוד במהדורה מוגבלת עולה 399 שקלים עם 12 מוצרים מהממים של לנקום, פינוק אמיתי.



כוס קפה נדיר ומהמם מהאתר - endeceramics למארחת שעבדה קשה מגיע לנוח לו, ולהירגע, מה שנקרא "הקפה שאחרי החג" הכוס הוא מאתר פולני לחובבות אומנות ודברים מיוחדים, ממליצה להציץ באתר, דברים מושלמים.

לוח שנה מקורי ואישי diy - מתנה מקורית מבית Picabook שמיועדת לרוב לסבתות הגאות שרוצות שיהיה להם תמיד תמונות של הנכדים והילדים שיראו וישויצו כל השנה, אז המתנה היא קלילה להכנה לא צריך תוכנה מחשב או ידע במחשב ואפשר לעלות תמונות ישר מהנייד, האלבום מגיע מושלם, בשביל 50 שקלים שווה ממש לעשות את זה רק בשביל לשמוע את הצהלולי ההתרגשות והיידד. אני התחדשתי בלוח שנה בסטייל , ועיצבתי אותו כמו שאני אוהבת.
לאתר- 
https://www.picabook.co.il/Index.asp

חג שמח תפתיעו את המארחת והכי חשוב תגרמו לה לחיוך היא עבדה קשה לחג.

נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי