מה הטרנדים העיצוביים בחדר האמבטיה? - coca style

2 בינואר 2019

מה הטרנדים העיצוביים בחדר האמבטיה?

אז בואו נודה - בגלל שאני בזמן האחרון הרבה בבית , אני חייבת שינויים דחופים , הפעם  הפרוייקט החדש שלי הוא שידרוג האמבטיה, אז אומנם אני מוגבלת פיזית אבל מחשבתית אני יכולה לעוף ולדמיין את האמבטיה החדשה שלי.

אז איך לשפצר את חדר האמבטיה וליצור טאץ אישי ?! 

ebath

טוב אז אתם שותפים שלי לפשע שאחת ההנאות שלי היא להזמין הכל דרך אתרים (אז לא רק אופנה , וכן גם את האמבטיה), וככה אני חוסכת זמן , הרורים ובילובולי מוח, .אז גם הפעם רבצתי במחשב וגילתי אתר מדהים לאמבטיות שיש בו עולם עיצוב מלא רק לאמבטיה, והפרטים מגיעים עם משלוח עד הבית, לאתר קוראים  ebath.

מהם הטרנדים העיצובים?
1.  הטרנד הטבעי- שילוב של פלטת עץ בשילוב טוייסט של צבע נוסף, או טרנד המרבל והשיש שמאוד אהוב, טרנד הזהב , הנחושת ורוז גולד לברזים.
2. העזה- לא עוד אמבטיה לבנה אלא תוספת של צבעים זה יכול להיות בתוספת של קרמיקות בשילובים אתניים צבעוני, או שידות צבעוניות בצבעים שונים.
3. צבעים פסטליים -צבעי הגלידה שולטים בצבעים של ירוק תכלת ורוד ועוד..

דוגמאות מהאתר של  ebath מבחר רב של ארונות אמבטיה יפיפיים ומדהימים והכל מאוד טרנדי-  

ebath


ebath


4. אביזרים משלימים לאמבטיה -
 האביזרים באמבטיה  הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב ומקנים הרבה טאץ' אישי.
1. אפשר לשדרג את האמבטיה בעציצים.
2.אווירה וניחוח נעים של נרות תמיד נותנים הרגשה טובה .
3. שטיחים של במבוק או פרקט.
4.אביזרים מיוחדים לסבון, למברשת , מדף למגבות.
5. סולם מיוחד זה ממש טרנדי אפשר להניח עליו מגזיני אופנה.
6.,צבעים שונים של מגבות ואפילו אופן קיפול המגבת יכול לשדרג את המראה.
7.אביזרי אמבטיה ללא קדיחה, בלי חורים, בלי מקדחה, פשוט הכל בקליק בוואקום.

שימו לב ע"י אביזרים משלימים אפשר לעצב את האמבטיה בשיק.


ebath

אז בינתיים הזמנתי רק את האביזרים משלימים לאמבטיה , כמובן שהכל מ- ebath, הזמנתי אביזרי עץ, וברגע שהכל יהיה מוכן ומאורגן נשתף כאן.. אז המשך יבוא.

הסיקור נעשה באמצעות “טופ בלוג”.

נשיקות וחיבוקים
אוהבת ומתגעגעת 
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי