כל יום והריקוד שלו - coca style

2 בינואר 2019

כל יום והריקוד שלו

מעשה בחולצת היפהופ, חצאית פלמנקו, ובגד גוף בלט, עם תוספת של הרבה תעוזה קריצה וסטייל מה יצא ?!


אז כבר הבנתם שאני אוהבת להיות מאותגרת גם שכלית וגם מאותגרת בשיק, והפעם פנו אליי חברת אופנה לרקדניות ..כנראה הם הריחו את החוש במה שהיה לי בעברי.. (כן הייתי גם רוקדת גם זמרת..אבל נו זה לפוסט אחר..) וביקשו ממני לשלב להעיז ולהכניס את האופנת הבמה לרחוב האופנתי האם לדעתכן הצלחתי לעמוד במשימה בגבורה ?!


אז נתנו לחפור באתר של dancedirect ואמרו לי בחרי לך כמה פריטים מהאתר  שנראה לך שיתאימו לך ליום יום, שהפרטים הגיעו לביתי, אמרתי אין סיכוי שאני לובשת אותם ביחד, זה הרגיש לי יותר מידיי רקדנית.. אז העזתי בדרך שלי עם הסטייל שלי, ועם הפרטים שיש לי בארון, עם הרבה מיקס אנד מאצ' ובעיקר יצירתיות , ויצרתי לכם פוסט שתומו בהחלט כולכן תרצו לרקוד.



חולצת קשירה היפ הופ
טרנד הקשירות קיים ועף באוויר כבר יותר משנה, כל אחת מאיתנו יש לה חולצה עם פתח קשירה בחזה כמו של קרדשיאן, אבל אני בטוחה שחולצה כזאת לקרדשיאן אין.. אז ברשותך קרדשיאן .. קבלי קשירה בבטן !!
אז אומנם ריבועים בבטן אין לי.. אבל בהחלט יש לי כישורים נפלאים "בלהכניס את הבטן".
חולצת ההיפ הופ  הזאת בהחלט גרמה לי לחשוב מחוץ לקופסא והרגשתי  שהיצירתיות מתפרצת..זה לא עוד חולצה שאת קונה בחנות שלרוב לכולם יש..זה חולצה שהסיכוי שמישהו יראה אותה ברחוב שואף לאפס..וכסטייליסטית שרוצה להרגיש ייחודית זה בא לי בול.. קרדשיאן קדימה הטרנד תפור אלייך !!


חצאית פלמנקו
סקס והעיר הגדולה ב- TLV - זוכרות את קארי ברדשו שרקדה ברחובות ניו יורק בחצאית טוטו, והצליחה להביא את החצאית הבלט לרחובות ניו יורק , אז חשבתי לעצמי למה לא לנסות גם ברחובות תל אביב ואם זה טוב לה..אז בטח שגם לי ובענק.. אז בחרתי את חצאית הפלמנקו הוספתי לה טוויסטים מעניינים ופשוט עפתי ברחובות תל אביב. 



בגד גוף של ברבור שחור 
טוב זה בא במדויק עכשיו כי כל השקופים זה הכי טרנדי וסקסי, אממה התאהבתי בבגד גוף כי היה לו קטע וטוויסט אחר ובכלל מזכיר לי את נטלי פורטמן המדהימה והיפה.
תמיד אהבתי בגדי גוף, ולדעתי  הבגד גוף מיוחד בגלל התוספת הקטנה של הגולף ושלא נדבר על המחשוף בגב.. המלצה שלי בגלל המחשוף בגב תדאגו שהחלק התחתון יהיה פחות חשוף (משמר הצניעות והשיק)



בקיצור תמשיכו לאתגר אותי..זה עושה לי טוב לצאת מהקופסא להעיז ולהציק לכם בפוסט שיקי..ועכשיו מחיאות כפיים הריקוד הסתיים והקהל יכול ללכת...


תודה שצפיתם בי
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי