בואו להציץ במיתוג החדש של העסק שלי - coca style

20 בדצמבר 2017

בואו להציץ במיתוג החדש של העסק שלי

כבר הרבה זמן אני חושבת על מיתוג לעסק שלי, כחלק מחזרה לשיגרה בעזרת ה'. והחלטתי לעשות מיתוג מעולם תוכן שלי - סטייל לארון..

אני תמיד מדשדשת בארונות של אנשים, והרבה פעמים הארונות לא כאלה מאווררים וריחניים אז חשבתי על כרית ריחניות לארון עם מיתוג אישי.


חיפשתי מישהי עם נשמה יצירתית מישהי שתביא לי את הויג'ין למושלם, ואז פגשתי את המלאכית איריס אלון יזמית בתחום הכריות הריחניות , היא האישה והאגדה בענייני מיתוג אישי לבעלי עסקים, לשמחות והכל ברמה מאוד גבוה.
איריס הגשימה לי חלום,ישבנו וחשבנו איך למתג , עשינו תהליך מדהים, כולל הדגמה ונשבעת שהתרגשתי שזה הגיע.


אז מה זה בדיוק ?
כרית ריחנית לארון ולאוטו שתהיו תמיד בסטייל, אז מה קשור השאנל ללוגו שלי, אתם שואלות?
לגרום לכם על אפכם וחמתכם להפיץ את המותג שלי , הרעיון שעמד לנגדי זה להפיץ את שאנל אהובתי , ולהנות מפרותיה ,תקראו לזה תחמנות אני קוראת לזה שיווק, הלקוחות שלי בטוח יהיו מרוצים , אז בסטייליניג הבא כל לקוחה תקבל ממני מתנה ריחנית.
ממליצה בחום להכנס לאתר של איריס להתרשם ולהתאהב כמו שאני התאהבתי, ואולי להכניס שיק וסטייל גם לעסק שלכם.
הפרטים לעיצוב אישי-
איריס אלון- ריחניות במיתוג אישי , עיצוב והפקה
052-4089749
https://www.facebook.com/iris.wedo


נשיקות באהבה
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי