הקניות שהגיעו אליי דקה לפני השנה החדשה - coca style

31 בדצמבר 2017

הקניות שהגיעו אליי דקה לפני השנה החדשה

עשיתי ממש לאחרונה קניות ושופינג ומסתבר ששכחתי לתת לכן דיווח, לא מקצועי בעליל..אז דקה לפני השנה החדשה 2018 מה הספקתי לקנות בחודש האחרון ?

אני אוהבת כל תחילת שנה לפנק את עצמי במתנות שיעשו לי טוב להתחיל את השנה החדשה! אז בואי לראות במה התחדשתי?


נחשפתי לאתר לעיצוב מתנות אישיות בשם wow בטח אתם מכירים אותם בגלל האלבומי תמונות, אבל אני כמובן שונה מהזרם ורוצה דברים מיוחדים אחרים..עשיתי לעצמי ציור שציירו אותי על גבי קרמיקה- לפני כחודש ציירה אותי המאיירת שירה ברזילי ומאוד אהבתי את הציור והייתי חייבת להעביר את הציור למשהו שישמר לעולמי עד , והנה זה כבר בסלון הביתי שלי, אפשר לעשות באתר עוד מלא רעיונות למתנות כגון ספלים, תחתיות, חולצות , כריות, אז אני יודעת שלי יש את הרעיונות שלי לממש את הסטייל, גם אתם יכולים לנצח רגעים מתוקים תמונות או כל דבר שיעלה לכם חיוך לשנה החדשה.

בגדים כמובן-
כבר הרבה זמן חיפשתי סוודר עם צבעים ושילובים עדינים, סוודר להתחמם איתו בחורף לצד השוקו חם, מצאתי באתר shein סוודר בצבעים של אפור שמנת ופיסטוק , הסוודר הגיע באיכות מעולה , הוא one size אבל בגדול לדעתי הוא יותר small אז מי שאהבה והיא יודעת שהיא מידה קטנה יחסית כדאי לה לקנות מי שהיא מידה גדולה יותר שתוותר.
https://goo.gl/ruUXC1


הקנייה הכי שווה שקניתי ממש לאחרונה זה הג'קט קטיפה ההורס הזה יושב בול, תפור באיכות גבוה שאין לתאר, יש לו  פרווה בידיים, גם היא פרווה איכותית וסינטטית כמובן, קניתי מידה s וזה בול המידה, ממליצה ממש על הג'קט .
מהאתר האופנה shein עלה לי 16$ ותכלס נראה ממש יוקרתי , בכייף לחדש אותו לאירוע.
https://goo.gl/Ph6osi

טיפוח-
המוצר שהכי מזכיר לי את ארה"ב וזה הקרם גוף של the body shop , אני דואגת איכשהו שכל שנה יהיה לי את מארז הסילבסטר שלהם, הפעם קבלתי במתנה את הוניל הצרפתי, ואני מכורה, בעזרת ה' שארגיש טוב הטיסה הבאה שלי היא לארה"ב ואז אדאג לסטוקים.

 נשיקןת וחיבוקים ושנה מדהימה מלאה בקניות טובות ומשמחות
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי