קניות האונליין שלי בפחות מ - 75$ - coca style

18 בינואר 2018

קניות האונליין שלי בפחות מ - 75$

הסיפוק הכי ענק שלנו כקונים זה לא לשלם מיסים, ובתור מכורה של קניות אונליין אני משתדלת להיות תחמנית ולהגיע בדיוק ל 75$ ואז אוטומטית תראו את החיוך שלי כמו של "אחת שדפקה את המערכת" ורוקדת על המיסים שלא שילמה..

אבל תכלס יש בזה משהו דפוק, זה שכביכול מגבילים אותנו גורם לנו לעשות יותר קניות קטנות ורבות ואם תשאלו את מנהל הבנק שלי זה מתבטא בכמה אלפי אלפים.. ולכן דורשת לאלתר להגדיל את תקרת הפטור כדי שלא אצטרך לעשות מלא מלא קניות קטנות שנהפכות לגדולות ומה גם נמאס ממחשבוני המרה !! מה דעתכן בעניין?

אחת הדרכים שלי לחסוך תשלומי מיסים זה לפצל קניות, או להקפיא קניות לפעם הבאה, הפעם לא הייתי צריכה לפצל כי זה בחישוב הסופי זה בא לי בול,יצא לי הכל 73$ שזה שווה ביותר,וגם לא שילמתי על משלוח, אז נרשמה התלהבות בקהל האינסטגרם שצפה בקנייה, ולטובת קוראי הבלוג אשמח לשתף אתכן גם.

אז מה קניתי? 
שמלת טריקו בלרינה טול- יפיפייה כייפית הגיעה מאוד איכותית , נראית כמו שמלה פוטר אפורה שמצוות לה טול ורדרד, נראה לי שאנצל אותה במיוחד בתקופה הזאת שאני נועלת רק שטוח וזה משתלב הכי יפה עם נעל ספורט, לדתיות שבניכן ממליצה מאוד על השמלה היא גם טרנדית ושיקית , קניתי מידה s והיא פשוט יושבת בול !! ממליצה במיוחד לדתיות שרוצות לוק צעיר מגניב, ופחות דוסי. 

אוברול ג'קט פסים ירוק כחול- אני יודעת שזה נראה שמלה אבל לא זה אוברול, ואני מתה על האוברולים, האיכות של האוברול מאוד טובה, הצבעים הירקרקים מאוד באופנה, והתאים לי בול, הזמנתי מידה m ממליצה להזמין כל אחת מידה אחת יותר ממה שהיא.



shein
ג'קט דמוי עור מדליק ומגניב עם פס לבן - אני יודעת שאין לי כבר מקום במתלה המעילים, והכל כבר מזמן קרס, אבל הפעם הייתי חייבת זה ג'קט דמוי עור מאוד שיקי ואיכותי, בסגנון שלו קצר ומגיע עד המותן, ויפה לצוות לו גינס גבוה וליצור לוק קאז'ואל, אני התעלפתי ,ממליצה בחום .



זהו הקניות השבוע, נראה לי שאעשה הפסקה קטנה לקניות, מי שרוצה לראות את הפריטים כדאי לה לעקוב אחרי באינסטגרם כי אני פותחת חבילות מחו"ל באופן קבוע..
לאינסטגרם שלי 

נשיקות וחיבוקים 
קנייה מהנה 
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי