הנעל שתחזיר אותי לגלאם ! - coca style

14 בינואר 2018

הנעל שתחזיר אותי לגלאם !

כבר הרבה מאוד זמן לא הייתי על הגבוה, ושאני מדברת על גבוה , אני מדברת על נעל עקב הורסת ושיקית, אז עבדכם הנאמנה יצאה לחפש אחר הנעל שתגרום לה ללכת ! 

כן נו קשה לעקוב אחרי ולא לשמוע את הסיפור האישי שלי, היום יום שלי מתרכז בשיקום אינטנסיבי, הרבה כדורי פלא, לשכב הרבה במיטה, וללכת על עקב זה נשמע סוג של חלום (עד כדי גיחוך) !
אבל אותי חינכו שחלומות מתגשמים, ועל כל קושי אפשר להתגבר אז גם על זה !! 

ולכן התרכזתי באנרגיות טובות וחיפשתי נעל מהחלומות , נוצצת, גלאמית, שכולם יבחינו ש"קוקה מתהלכת" וחזרה לחיים.
אז נכנסתי לאתר האון ליין של לאפייט- Lafayette Italy רשת נעלים ותיקים של מעצבי העל האיטלקים הידועים בעיצוב וביוקרה, ואם כבר להתחדש בנעל אז רק הטופ שבטופ !!



ממליצה להכנס לאתר החברה, הוא מאוד נגיש, קליל ובקליק אחד את יכולה לדעת אם יש את המידה שלך - https://www.lfyt.co.il/
מצאתי שם את הנעל שהתפללתי שתהיה לי, ועכשיו תנשמו עמוק..כן כן מדובר בולנטינו.. אז בואו נספר לכם על העיצובים של ולנטינו אורלנדי מדובר בעיצובים מאוד שייקים עם שיבוצי קרסטיילים, שזירות ריקמה של פרחים , פייאטים ונצנצים והכל לצד יוקרה ותחכום.
מודה שהייתי רוצה לחגוג איתכן את ההתרגשות של הנעל עם כוס שמפניה, אבל אסור לי כי אני על כדורים..אז תעשו אותי לחיים עם כוס הקפה שלי.

אשמח מאוד שכל אחת שקראה את הפוסט תרים את הראש לשמיים ותגיד תודה! 
תודה שהיא "הולכת על עקבים" כי גם זה לא ברור מאליו..מבטיחה שביום שאנעל אותם נחגוג יחד!
נשיקות וחיבוקים 
לימור אלזמי- יזמית אופנה

סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי