בין הסדינים - coca style

2 בינואר 2019

בין הסדינים

אלו שעוקבים אחרי באינסטגרם כבר יודעים שאני  עושה "בטן גב במיטה", ובגלל שאני המון שעות במיטה חשוב לי לפנק את המיטה שלי בסטייל ובשיק, ותוך כדי שיטוטי אונליין מצאתי מצעים חלומיים , אז בואו נדבר על זה !


אז לטובת אלה שעולם האינסטוש רחוק מהם, אספר שאני מעדכנת מידי יום על קניות אונליין שקניתי, יש לי פינת Diy , ומשתפת בהכל את העוקבים.
אז ממש לאחרונה שיפצרתי לי את הקירות בבית, עד לא מזמן הייתי בהשפעה של הסטייל הנורדי הלבן והערום, אבל החלטתי שזהו נמאס מלבן וצריך להוסיף טאץ' אז הוספתי טפט משולשים מעל המיטה וזה מושלם.


ותוך כדי שיטוטי אונליין מצאתי סדיין חלומי בול כמו הקיר שלי.. וזה הגיע וזה הרבה יותר ממושלם ! 
מצאתי באתר romwe סט מצעים מהממים איכותים וסטייל מהפנט בחצי מחיר מהארץ אז אם בארץ על סט מצעים מלא אנלנו משלמות 400 שח שם באתר שלמתי 22$ מחיר בדיחה, אני שוקלת להזמין עוד סדינים משם.
אז הסדין שהזמנתי הוא סדין משולשים בעקבות הקיר המושלם שלי , והוא הגיע מהר מהרגיל תוך שבוע-
https://goo.gl/XKS4h5
מלא לא ביקשו ממני באינסטגרם לינק אבל לצערי הוא כבר " sold out" יש בצבע ורוד למי שמחברת אבל אין לכם מה לדאוג יש באתר כל כך הרבה מצעים שווים ויפים שאני מוסיפה לכן קישור למצעים, אתם תמותו עלי-
לסדינים נוספים -


כמה נקודות חשובות לפני שאתם מזמנים -
1.שימו לב לגודל המיטה, למי שלא יודעת שתפשפש בסדיין קיים בבית ותראה בטיקט מה רשום, איזה מידות.
(אני הזמנתי למיטה זוגית שזה 1.80 )
2. שימו לב ממה מורכב הסט מצעים - כמה חלקים? מה הוא כולל?
המצעים בחו"ל  שונים קצת מהסגנון בארץ (מי שקונה באיקאה בטח הבחין בזה) וחלק מהמצעים שמציעים באתר מגיעים במקום סדין גומי יריעת בד שמותחים אותה עם סיכות אבל מאחר שאף אחד כאן לא מוסמך בלסדר מיטה כמו בבית מלון, אז עדיף שתזמינו גומי וזהו (תסתכלו על התמונה באתר ותראו אם הסדין הוא גומי או יריעת בד)
3.שימו לב לבד- תסתכלו איזה סוג בד זה? יש מבחר של בדים תקחו את מה שנעים לכם.


ועד קנייה שווה שקניתי באתר שאני עפה עליה כריות שיש-
האמת שלא הייתי צריכה אבל הוספתי את הכריות לחבילה בכדי לעגל את המחיר כדי לא לשלם משלוח..נו תחמנית..
שווה כל שקל , מנחשות כמה עלה ?
אז תנשמו 2.5$ פחות מעשרה שקלים , זה בצורה מלבנית ולא מרובעת, זה מגיע ציפה, אבל בטוחה שאמצא לו כרית למילוי זה סטנדרט.
https://goo.gl/m1k3fE

מאוד שמחתי לדעת שאפשר לקנות מצעים במחיר "כייף לכיס", אני מאוד מרוצה ותהיו בטוחים שאני אזמין עוד מצעים, סכ"ה כל הקנייה עלתה לי 30$ שווה כל שקל !!!

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי