החורף הזה - תתעטפו בנמרת !! - coca style

2 בינואר 2019

החורף הזה - תתעטפו בנמרת !!

עצרו הכל  - החורף רשמית אתן הולכות להיות מנומרות להפליא, ולהתעטף במעיל המנומר הפרוותי ההורס הזה- אז רשמו ברשימת הקניות לחודש נובמבר- מעיל מנומר !!!



כבר ימים ימימה שהמנומר קיבל הדפס של כבוד ולא יוצא מגזרת האופנה, אממה תסכימו איתי שכדי ללבוש מנומר צריך להיות סופר מקצועיות, כי במקרה של מנומר אם לא לבשת אותו נכון וטוב את יכולה לצאת קצת "פרחה" (וסליחה שלא הייתי עדינה במילים).
אז כדי ללמוד מהמומחים קבלו הצצה נדירה של המעיל המנומר על קייט מוס האגדית ..נשבעת לכם אני מאוהבת בה- היא יודעת ללבוש בגד, והכל יפה לה- במיוחד המנומר.

ונעבור גם לג'קי קנדי שהיא אושיית סטייל בפני עצמה והאמת שלא הייתי מתנגדת לכובע כזה.


משיטוטי רשת ובדיקות הצלחתי למצוא את המעיל הזה בהרבה אתרים ואפילו בזארה אבל אני לא מוכנה לשלם את המחיר האסטרונומי שזארה דורשת -549.90 ש"ח ,לדעתי הם חשו יותר מידי. ומצאתי את אותו מעיל במחיר עממי יותר באתר  style-river במחיר ממש משתלם של פחות מ- 200 שקלים ומגיע עד אלייך לבית. מעיל ממש איכותי ונעים, והוא מהמעילים שלא באמת בא לך להוריד אותו מרוב שהוא מחמם-
לינק וקישור-
https://www.styleriver.co.il/product/modelina-winter/id_225396/

ועכשיו תראו איך פאשניסטיות עושות את "המעיל המנומר"?


אז קדימה להצטייד בנמרת ושיהיה לכולנו חורף נעים חמים ושיקי כמה שאפשר !

אוהבת
לימור אלזמי - סטייליסטית ויזמית אופנה
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי