בין האצבעות - coca style

13 במרץ 2018

בין האצבעות

מכירות את זה שאתן קמות בבוקר ואתן קמות עם שיר שיושב בראש שלך ומסרב לצאת, אז קמתי הבוקר עם השיר של צביקה פיק "בין האצבעות" ובטוח שיש לזה סיבה..אז הסיבה שערב קודם התחדשתי בטבעות יפיפיות שמרוב שהתרגשתי לא עצמתי עין, ואני לא מגזימה , אז בואו להציץ ולראות את הטבעות שלי בין האצבעות !! 


אבל לפני הכל בואו נשיר יחד !!!
"בין האצבעות
בין המבטים
בין המקומות שלנו
המסומנים באהבה.
בין החלומות
בין השושנים
בין האהבות שלנו
בימים יפים של אגדה"  

הכרתי אתר מושלם INDIMAJ  , קצת אחר ושונה מכל האתרים שאנחנו מכירות, לאתר יש ייחודיות , מעבר לזה שהוא אתר תוצרת כחול לבן הייחוד של האתר הוא שהאתר מיוצר בפריפריה ( נצרת) , האתר הוא חלק מחזיונו של סטף ורטהיימר.



מי שעומל על התכשיטים זה אנשים משלנו ,הפסיפס של החברה הישראלית, שהלכו ללמוד מקצוע של צורפות מתוך רצון להגיע להתפרנס וזה הסיבה שנקרא המותג INDIMAJ שמשמעותו שילוב.
האני מאמין שלי מאז ומתמיד היה "עניי עירך קודמים" אז לפני שאנחנו בישראל מפרנסים סינים, או דואגים לייבא דברים מחו"ל בואו נחשוב קצת על "האזרח הקטן", אלו שנמצאים כאן בארצנו ונעזור להם, נרים ונפרנס אותם בכבוד.

אז אחרי ההקדמה הגיע הזמן לראות את האוצרות שעוצבו ע"י  INDIMAJ- הכל עשויי כסף טהור, ארוז מאוד יפה, איכותי, ונראה אומנות בפניי עצמה, והמחירים הוגנים מאוד, ויש שם טרנדים מגוונים ככה שכל אחת יכולה להתחבר למשהו.
אני אוהבת טבעות וזה מה שאני הזמנתי, אבל באתר תוכלו למצוא שרשרות צמידים ותכשיטים נוספים.


ועוד טבעת מאוד מיוחדת שעפתי עליה במראה אתני בשילוב של עבודת ריקמה-



אז מילה אחת טובה, בואו לפני החג נרים את הראש לסובבים ונעשה טוב לאנשי הפריפריה !! 


ממליצה באהבה כנסו לאתר ותתאהבו- https://www.indimaj-jewelry.com/
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי