שבוע האופנה וסוגי מתלבשים בואו נחקור קצת ? - coca style

11 במרץ 2018

שבוע האופנה וסוגי מתלבשים בואו נחקור קצת ?

טוב אז בזמן שרבבות אושיות אופנה פוקדות את השטיח האדום של שבוע האופנה, אני על תקן מבקרת אופנה , אז מי הם הטיפוסים של מתלבשי שבוע האופנה??!


Fashion week tel aviv 

אז אומנם אני בחופשת מחלה אבל ה"לב שלי" נמצא אי שם בשבוע האופנה.
ובזמני הפנוי אני רובצת שעות במיטה מציצה בסטורי, באינסטגרם ובכל פיסת מידע אפשרי, פה ושם נותנת דוז פואה אם מרגיש לנכון, או מחליקה הלאה ואומרת וואט דה פאק..

שמתי לב שיש שני סוגים של מתלבשים בשבוע האופנה - בואי לגלות איזה סוג של מתלבשת את?

1.הסוג הראשון של המתלבשים -אני קוראת להם "מצלמות אליי" - זה אותם אנשים שמגיעים מראש לשבוע האופנה בשביל להראות ולעשות "שופוני", בדר"כ אנשים מהסוג הזה הם ילבשו כל דבר נוצץ, מוגזם, נוצות, וכל מיני דברים תחפושות למיניהם, וכל זאת למטרה אחת- לזכות לחשיפה !
אני לא נגד כל הנוצץ, אני גם אוהבת נוצץ אבל לא אוהבת את האובר מוגזמות...פחות מדבר אליי .
2. הסוג השני של המתלבשים -אני קוראת להם "מביני אופנה' , זה אותם אנשים שמבינים ששבוע האופנה זה לא קרקס תחפושת וזה במה ראויה להראות סטייל באמת !!!
זה להראות קלאסיות, שילובים מענייניים(פייאטים ושילוב מנצח, חליפה יוקרתית ולהוסיף לה טוויסט), גזרות, ולתת דיוק ברמת הסטייליניג  מכף רגל ועד ראש- אנשים מסוג זה אני מעריצה !!!

לראייה הבאתי לדוגמא  צמד בלוגריות שהגיעו היישר מרומניה דיאנה ואלינה שאני עוקבת אחריהם כבר הרבה מאוד זמן, ושמחתי לראות  שפקדו את שבוע האופנה בישראל והאמת שהם- " absoluty- fabulous" הם הביאו כל כך הרבה שיק  היסטרי קלאסיות ודיוק.


Fashion week tel aviv 

אשמח שתעצרו הכל ופשוט תעקבו אחריהם ותרימו להם בלייקים כי מגיע להם !!


אז לפני שאתם מתלבשים, רציתי להזכיר לכן משהו חשוב ! אתם לא על אדמת הוליווד ואל תשכחו לרגע שאתם כאן בתל אביב הקטנה!!
תתלבשו תמיד בקלאסיות , בטוב טעם,  ותראו שהקלאסיות מנצחת !!




אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי