מה הם הבשמים המובילים לחג ? - coca style

30 במרץ 2018

מה הם הבשמים המובילים לחג ?

כל חג אני משתדלת להיות "מסניפה חוקית" ולבחור בשבילכם את הבשמים לקראת החג, אז אחרי שהסנפתי כמות מכובדת, קבלו בהתזות לכל עבר, את הבשמים המובילים שלי .

1. בושם ג'ורג'יו ארמני Si הגיע אליי במארז מהודר, אלגנטי בצבע אדום , הבושם si בעל נוכחות עצומה והרבה נשיות, בושם חזק, ופרחוני, המארז של עצמו מקורי ויפה, הגיע לי עם דפים מיוחדים וריחניים יחד עם טושים אדומים וכתוב לו על האריזה -
what is your passion?
את שלי את בטח יודעים...


2. בושם של מוגלר- עם מוגלר יש לי סיפור אהבה, לפני כחמש שנים, עבדתי כסטייליטית עם ניקול ראידמן , והיא השיקה בושם לבוטיק שלה. וכיאה לניקול היא יודעת לעשות הרבה שואו ועשתה שיתוף פעולה עם טיירי מוגלר וביחד רקמו תצוגת אופנה מהפנטת, ולי היה את הזכות למשמש את הבגדים ולהנות מהוט קוטור לנשמה, והנה עכשיו משיקים MUGLER בושם חדש  והניחוח פרש, נקי, רענן, בבקבוק כוכב ירוק מהמם, בהחלט מתאים לעונת הקיץ המתקרבת.

3. הבושם החדש של איב סאן לורן- mon paris , הוא בושם משכר וחושני, התזה של הבושם נותנת תחושה שמדובר בבושם מסחרר ממש כמו פריז, פריז היא עיר האורות , עיר האוהבים , והרומנטיקה. מכירים את זה שאתם מריחים משהו והריח נותן לכם זיכרון נוסטלגי או זיכרון של תקופה, אז בדיוק ככה הבושם הצליח להזכיר לי שפריז מחכה לי !!
הבושם יפה בעיצוב, והניחוח חזק ומשכר. 


4. הבושם החדש מבית kenzo , לבושם קוראים kenzo world , מאז ומתמיד אהבתי את העיצובים הנדירים של המותג קנזו, וגם הפעם הם הפתיעו בבקבוק בצורת עין, אצלי בשידה זה הכי נכון להניח את הבושם  כי זה הכי בטוח נגד עין הרע, אז בואו נפסיק להתלוצץ ונתייחס לניחוח שהוא נעים, צעיר רענן, אני ממש התחברתי לבושם .


5. עוד בושם שאני ממליצה עליו באהבה וזה  j'adore in joy- הבושם של דיור , ריח נדיר, בניחוח פרחוני , ואני מזהה את הריח האפרסקי שבו,  ניחוח עדין , נשי וממכר- מתנה מדהימה לאישה שאוהבת בושם עם שובל ריח.


6. ואחרונים חביבים, אתם הגברים שקוראים את הפוסט, ובטח שואלים מה איתנו?!
אז דאגתי גם לכם לבושם גברי של ג'יבנשי, Gentleman בושם ג'נטלמני, גברי, עם נוכחות, שלא יהיה ניתן להתעלם ממכם.


חג שמח אהובים
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי