רוצה ללמוד סטיילינג, ואת מתלבטת? כל התשובות כאן - coca style

13 באפריל 2018

רוצה ללמוד סטיילינג, ואת מתלבטת? כל התשובות כאן

חלק מהשאלות שאני נשאלת ביומיום שלי הם-
תגידי איך זה להיות סטייליסטית ? מה צריך ללמוד? יש בזה עבודה? איפה למדת?
אז אם את מתעניינת בעולם האופנה, הפוסט הזה בול בשבילך !!

אז לטובת אלו שלא מכירות את ההיסטוריה התעסוקתית שלי, לפני עולם הסטייל עסקתי בתחום אחר לגמרי, בתחום היעוץ החינוכי להשכלה גבוהה ( כן עשיתי מהפך) ומשום מה אני מרגישה שאתם מתייחסות אלייי כמו קוצ'רית , גורו, מורת דרך וכו' אבל האמת שאת היעוץ הפסיכולגי כבר עזבתי ממש מזמן, ולא יכולה לענות לכל אחת ממכם, ומכאן נולד הפוסט, מקווה שעכשיו תטרידו אותי פחות.

אז קבלו את המדריך המלא שיענה לך בכנות , האם תחום הסטיילינג יכול להתאים לך ?!

1. חוש אופנה וטעם טוב - לפני הכל את צריכה להרגיש את האהבה לבגדים, לסגנון לסטייל,
להרגיש שאת שונה וייחודית מהסביבה שלך ויש לך מה לתת..יכולה לייעץ ולחולל מהפכים טובים באנשים.
אז איך תדעי אם יש לך חוש אופנה?
שתי תוכנות אופי את חייבת - יצירתיות ותעוזה.
2. לפני שלומדים תשאלי את עצמך- האם אני רוצה להתפרנס מהתחום או אני לומדת להנאתי?
אם את רוצה להתפרנס מזה חשוב שתדעי שהעבודה בהתחלה (מנסיון) לא מגיעה אלייך, ואת צריכה להיות בולדוזרית , חרוצה, יזמית בנשמה ולשווק את עצמך כמה שיותר, אם זה מתאים לך לכי ללמוד ..אם לא..אל תלמדי חבל!
ואם את לומדת להנאתך כייף לך ..בטוח שתהני ותצברי חוויות.
3. לימודים אקדמיים -בתור מישהי שמצודדת בהשכלה גבוה אני חושבת שלא מספיק חוש אופנה וטעם טוב וחייב לרכוש השכלה, ללמוד גזרות ,שילובי צבעים, ללמוד על בגדים, ועוד , אני ממליצה על כל השכלה שיש, בין אם זה תואר בלימודי אופנה (בצלאל ,שנקר, ויצו ועוד) ובין אם זה קורס סטיילינג של כמה חודשים, העיקר לבוא עם רקע , השכלה ותשתית טובה!
4. חימום מנועים -אני לא מגזימה בביטיו "חימום מנועים" , צריך לעבוד קשה מאוד לפני, לעשות שיתופי פעולה עם צלמים, מאפרים, תציעו את עצמכם אפילו בחינם, תצברו ניסיון, תפיצו את התיק עבודות שלכם, ותכינו עבודת שטח.
5. הלכה למעשה- סיימת לימודים, קפצת למים, ותכלס איך למתג את עצמך בעולם שכולם רוצות להיות סטיילסטיות?!
התשובה שלי מגוונת - תצרי לך קהל, תפתחי קבוצה בפייסבוק, כתבי בלוג אופנה ועוד.
אבל הדבר הכי חשוב קחי לך נישה בעולם הזה שאת מתחברת אליו ותתמקצעי בה, הרצאות, סטיילינג אישי, מלבישה בטלויזה ועוד.
אני לדוגמא יכולה לספר על עצמי שבשנים הראשונות שלי כיתתי רגליים ממקום ממקום מלהלביש בהפקות אופנה , ועד להיות מלבישה בטלוויזה, בפרסומות, עשיתי הרבה סטיילינג אישי ופרסונל שופיניג, לכתוב אופנה ועוד אבל התחום שאני הכי אוהבת להתמקד בו הוא תחום ההרצאות שטוב לי בו ואני מרגישה שזה המגרש הביתי שלי, אני נהנת ללמד, ולהלהיב את הקהל בכל הנוגע לסטייל ,והנאה הכי גדולה שלי זה להשאיר את הקהל עירני, אבל בכדי להבין עד כמה.. תצטרכו להיות נוכחים בהרצאות שלי חחח.
6. והשאלה הכי הכי הכי שאלתית ?! האם יש בזה עבודה?! - את מתפרנסת מזה ?! כן יש כאלה שחושבים שאני עוסקת בעבודה הזאת ל"שם שמיים" אז ממש לא!!
מי שרוצה להתפרנס מהתחום, הכל תלויי בה .. ומכאן השמיים הם הגבול.

7. יש את המשפט הזה " דברים שלא רואים מכאן, לא רואים משם" , וזה בדיוק חל על עבודתה של סטייליסטית אני יודעת שמהצד זה נראה כייף, סבבה, איזה כייף לה- עושה מה שהיא אוהבת?!
אז קצת מאחורי הקלעים- אתן יודעות מה זה לעשות איסופי בגדים להפקה ולהכיר את כל הסנטר ואת קניון עזריאלי גם בעצימת עיניים, לסחוב בגדים להפקות, להיות מיומנת בהרכבת מתלי בגדים (פתאום להרכיב פריטים מאיקאה זה משחק ילדים עבורי) ועוד ועוד.. בקיצור לא כל הנוצץ וגלאם - זהב !!
לסיכום, אם את חושבת שאת יצרתית, בעלת תעוזה,  בולדוזרית בנשמה, וחיממת מנועים טוב, יאלה עולם האופנה שלך !!! לכי ללמוד !!
מקווה שאהבתם את הפוסט, ועניתי על השאלות שלכן..ואם עדיין יש לכן שאלות מוזמנות להשאיר למטה בתגובות ואענה לכולם.

נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי