פינוקים לעצמך ליום האישה - coca style

6 במרץ 2018

פינוקים לעצמך ליום האישה

אז לקראת יום האישה פצחתי במכלול של פינוקים שכל אישה חייבת וצריכה- הפינוקים הללו הם פינוקים שאני אוהבת במיוחד .
אז בואי נשתה קפה ביחד ארוחה טובה ומשמינה ליום האישה ונתחיל לפטפט !

1. פינוקי גוף- לאוקסטין כל שנה לקראת יום האישה מפתיעה במבצעים בהנחות ובמוצרים מדהימים, הפעם יש מבצע  ללאוקסיטן לשלושה ימים שמי שתקנה מעל  150 שח תקבל את הקופסא השווה הזאת במתנה.



2. קרם לחות לעור הפנים- וואי פשוט וואי ניסתי הרבה קרמים בחיי אבל זה עלה כולנה , הקרם של חברת Dermalogica עם מרקם ג'ל מיועד לעור הפנים הצוואר ובמיוחד לכל אלה שיש להם עור רגיש.  
3. אתם יודעות שאני חובבת קפה כרונית אז מצאתי כוס שאני ממש רוצה של שאנל אהובתי, והיא עולה רק 260$ מה אומרות להתפנק ? 

אני יכולה להציע לכן עוד אלפי פינוקים אבל בואו לא נתמהמה וכולנו בסופו של יום תלויות בתקציב, אז מקווה שלא חרגתי לכן.

יום האישה שמח
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטיל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי