עוד קנייה שווה שלי - coca style

19 באפריל 2018

עוד קנייה שווה שלי

תמיד ידעתי שיש לי מחלה לאוספים , או יותר נכון " אני טובעת באוספים" ואין לי כבר מקום בבית , זה משהו שירשתי מסבתא שלי (רק שאצלה זה אוסף של עגילים שאסור לגעת ) , אצלי זה מתבטא בכמות מכובדת של הכל בערך, בגדים , עגילים , חגורות, תיקים , פיג'מות והיד עוד נטויה.

 באמת שאני מנסה לשחרר ולקנות פחות  אבל היי אל תשכחו שיש תירוץ "אני סטייליסטית- אז מותר לי".

אז מה היא הקנייה שלא עמדתי בפיתוי וקניתי -


אז נתחיל בתיק הכי מושלם שיש!!  כן אני מבקשת "צרחות" ומחיאות כפיים לתיק ניילון שלי,  הטרנד Transparent Bag שילווה אותנו הקיץ הקרוב. אם כי יש להיזהר ממנו בקיץ שהשמש יוקדת ואז התיק יכול להתעוות וחבל,  אבל בואו נתרכז ביתרון הגדול שלו- יש בו שיק , סטייל ואני מתה לחרוש עליו.
ציוותי בתוכו שקית של קנזו והפכתי אותו בין רגע מתיק שעלה לי 20$  ל 2000$ ברגע אחד! כמובן שכל שקית מממותגת שיש לך בבית , יכולה להפוך את התיק לא רק לשיק ,אלא למראה יקר.
קישור לתיק -

הפריט הנוסף- פיג'מה , העובדה שאני בשיקום כבר יותר משנה, ואני הרבה במיטה גורמת לי חשק להתחדש כל פעם בפיג'מה אחרת ויש לי פטיש' מטורף לפיג'מות סאטן אז זאת הפיג'מה שלי מקווה שהתעלפתם גם.
לצערי הפיג'מה sold out אבל יש לי לינק לעוד פיג'מות הורסות במחיר של 20$ פחות או יותר.


ועוד תיק שקניתי וכדאי שתזכרו אצל מי ראיתם אותו לראשונה !!! כן אצל קוקה כמובן, וזה הטרנד הדנדש שנכנס אלינו ממש לפני דקה שהוא Bucket Bag אי אפשר להתעלם ממנו יש לו שיק. מתאים עם שמלה מתנופפת , עם ג'ינס עם חליפה עם הכל, תיק עם שיק לגמרי אחר, עלה לי 16$ .
קישור לתיק-



סכ"ה מרוצה מאוד מהקנייה הכל עלה לי 58$ , קנייה שווה ואיכותית ממליצה בחום, על פי מדד קוקה - נתתי לקנייה 5 כוכבים.

מי שזריזה שתכנס אליי לסטורי אינסטגרם ותוכל לראות את הקנייה השווה בשידור חי .

נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי