קניות האונליין חודש יוני - coca style

29 ביוני 2018

קניות האונליין חודש יוני

נכון שאוטוטו חודש יוני בורח, ואז אני מגלה שאת הקנייה האחרונה לא חשפתי בפניכם, ובנינו כמה כייף זה לשתף? 


העוקבים שלי באינסטגרם כבר הבינו שיש לי חולשה לא ברורה לתיקים, ואין לי מושג אך זה מתעצם מיום ליום, כך שבכל הזמנת אונליין מתווסף גם תיק, במקרה של הקנייה הנוכחית זה שני תיקים (פושעת שכמותי )  אפשר לצעוק help !!  ובואו להציץ לי בקנייה השווה.. 

אז אחרי נשנושי מנגו אני מתפנה אליכם בפוסט עם הקנייה השווה שלי (בינינו כל הקניות שלי שוות), וכמובן מצרפת קישורים, חשוב לי לציין שאני מקבלת מידי חודש טלפונים שאנשים מגיעים אליי לגבי קניות שקנו באתר shein או איחור קטן בהגעת משלוח, אז לתשומת ליבכם, בבקשה אני לא שירות לקוחות, יש להם צא'ט שזמין 24/7 תפנו שם ותקבלו מענה , אני מאוד מרוצה מהאתר והחוות דעת שלי אליהם טובה, אני קונה באתר מעל שלוש שנים, אז יש לי ניסיון באתר , אבל תבינו שאני בדיוק כמוכם רק שאני פשוט קונה וכותבת , אני כן שמחה שאתם פונות אליי בהתלבטות או בעניני סטייל אבל שאר הדברים לא קשורים אליי . אז אחרי שהבהרתי ועכשיו מדד הטלפונים יצנח, אפשר להתחיל... וואי כמה הקדמות עשיתי היום...

אז קבלו את רשימת הקניות שלי -


שמלת פשתן לבנה- וכבר אמרתי לכן ששמלת פשתן זה חובה העונה, השמלה מושלמת נראית וינטג' בטוח שלאמא שלי הייתה שמלה כזאת בארון עפתי על הכפתורים והשמלה מאוד איכותית.
קישור לשמלה-
https://goo.gl/oAPLqq


ותכנסו ללינק כאן ותציצו יש כל מיני שמלות שם, בכל מיני סוגי טרנדים, אז תבחרי את השמלה שהיא הכי את !!

ועוד קנייה הכי מתוקה שלי.. כן קניתי תיק של דולפין זה קרץ לי ..זה נותן טוויסט בעלילה- ויש לו קטע אפילו עם שמלה לבנה פשוטה, הוא גם לא יקר אז שיהיה.
קישור לתיק דולפין-



ונסיים בתיק ההורס , נראה כמו קופסא יפה אבל זה תיק קש בצבע קרם, נראה יפה ומדהים, אני עדיין בהתלבטות לגבי התיק, לא מתלבטת לגבי היופי כי הוא בהחלט מהמם , אלא לגבי האם הוא מתאים לי? התיק הוא בעל נוכחית ואם אתם זוכרים לא בורכתי בסנטימטרים , קוקטית שכמותי  
ואני חושבת שתיק גדול על נשים קטנות זה לא בחירה נכונה, ולכן אני ממליצה את התיק לנשים גבוהות ותמירות, לגבי התיק נראה לי שאשחרר את הרצועה של התיק ואהפוך אותו לתיק שאוחזים ביד ואז זה יראה טוב יותר..


אז מה אומרות על הקנייה שלי אהבתן? והתיקים שלי? רק שתדעו שהסיבה שאני משקיעה כל כך בתיק היא כי-
good bag take you good places


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי