מהי החותמת הנצחית של גוצ'י ? - coca style

25 ביוני 2018

מהי החותמת הנצחית של גוצ'י ?


אתם בטח יודעים כמה אני אוהבת לדבר על אופנה וטרנדים, והיום נתייחס לבית האופנה גוצ'י שהרי סימן הזיהוי שלו בשנים האחרונות זה לא רק אותיות ה GG אלא דווקא - הדפס הפרחים. פרחים זה משהו שבדר"כ בתי אופנה מאוד נזהרים בו כי יש בהדפס הפרחים משהו שהוא טרנדי במידה, ולא על זמני. אבל גוצ'י יודעים לקחת את הפרחים כל שנה בסגנון ובטרנד אחר... ולגרום לפאשניסטות להתאהב ולהפוך את פרחי הגוצ'י לעל זמניים ולאביזר הכי יוקרתי בארון ובשידת הטואלט.



ללא ספק החותמת הרשמית של גוצי היא  "הפרחים והצומח" מה שנותן למותג משב רוח רענן. אז כמו שגוצ'י יודעים לתת סטייל ובמה אלגנטית בבגדים בתיקים ובנעלים ועוד.. כך גוצ'י הפתיע בבושם אלגנטי שהפך את הפרחים המצוירים לניחוח ריחני מוחשי שניתן להסניף ולא רק לדמיין.

לבושם המושלם הזה קוראים  Gucci Bloom-Acqua Di Fiori    וניתן להשיגו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.




Gucci Bloom-Acqua Di Fiori   מציג פרק חדש לעולם של גוצ'י בלום, פריחה עדינה קסומה, רעננה וטרייה. כשהתזתי לראשונה את הבושם הרגשתי ריח מוכר, ריח של הגינה של בית הוריי, ריח גן משגע של פרחים. הניחוח הוא פרחי ניצן רעננים, יסמין, בתוספת עם הצמח המטפס הרנגון שמעניק ניחוח מעט חמצמץ, קליל ונעים מאוד על הגוף. 
הבושם החדש וניחוחו הייחודי הכניסו בי אנרגיה עליזה בדיוק כמו האנרגיה שאני מקבלת כשאני לובשת ג'וצי.
והבקבוק כיאה לגוצי- הוא יצירה! בקבוק מרשים לשידת הטואלט.


הבקבוק מעוצב בסטייל אלגנטי, בקבוק חרסינה מצופה לקה בגוון ורוד ועליו ההדפס של פרחים, הצמח המטפס ופרפרים בגוון ירוק.

ניתן לקנות את הבושם בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון באמצעות שירות הזמנה מהבית בלינקGucci Bloom-Acqua Di Fiori  המחיר של הבושם  110$ וניתן לאסוף אותו ביום הטיסה מטרמינל 1 ומטרמינל 3.

ההמלצה שלי, מי שיודעת שהיא יוצאת לחו"ל בקרוב, שתזמין מראש את הבושם דרך האתר של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ואז תוכלי לקבל את הבושם במהירות, ובלי לחכות בתור, ההזמנה תחכה רק לך.. ותחסכי זמן.

קישור לבושם- לחץ כאן 

אז רשמו ברשימת הקניות שלכם - Gucci Bloom-Acqua Di Fiori 

ניחוח נעים להפליא, אני הוקסמתי, ועכשיו תורי להתיז וליהנות מהניחוח.


נשיקות-
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי