חוות דעתי על האתר romwe - coca style

9 ביולי 2018

חוות דעתי על האתר romwe


אז בעידן קניות האונליין אין ספק שמי שלקחה ובענק זה "מעצמת העל סין" והיא שולטת בכל עולם האונליין , המחירים מאוד זולים ועממיים, והם מפרסמים ללא הפסקה..וגורמים לכולנו לבזבז והרבה, ולי במיוחד , אז בתור בזבזנית כפייתית הפוסט הזה יעזור לך לעשות סדר בכל האתרים הסינים.


אז עשיתי לכן המון חוות דעת על אתרים שונים בחו"ל כגון , shein, zaful ,ioffer ועכשיו נוסיף לרשימה גם romwe
כולנו כבר יודעים שלא משנה מאיפה בעולם נקנה את מוצר כלשהו בטיקט לרוב יהיה רשום סין..אז אם כבר למה שלא נקנה יד ראשונה?!

אז הפוסט הזה הוא סקירה על האתר romwe על היתרון ואפילו החסרונות..וריכזתי את כל השאלות המרכזיות-
אז מה כדאי לקנות שם?!
יש לי כמה קטגוריות מומלצות באתר שאני קונה יחסית הרבה, ואני ממליצה לכם מניסיון..
אז להלן השאלות המרכזיות-
Two-piece Sets - מומלץ ביותר לקנות חליפות במחירים שווים ביותר , יש המון חליפות  בדולרים בודדים הייתי ממליצה לבדוק חוות דעת ולראות בתמונה אם תוכלו לזהות את סוג הבד..מהחליפות שאני הזמנתי עד כה..הייתי מאוד מרוצה.
home living - אתם פשוט לא תאמינו איזה אוצרות תמציאו כאן לעיצוב הבית גם במחירים של דולרים בודדים, הכל כאן בסטייל, גימיקים למטבח ולאפייה, אביזרים לאחסון, והטופ של הטופ שאני ממליצה זה הסדינים שם, קניתי כמה פעמים סדינים והם מאוד איכותיים. כנסו לפוסט בין הסדינים.
ועוד המלצות שאני ממש אוהבת להזמין זה תיקים ונעלים, המחירים של הנעלים מאוד נוחים הנעלים לרוב זה נעלים שנמכרות גם ברשתות העולמיות ולפעמיים הם אחד לאחד..ולא לדאוג המידות נעליים זהות גם לארץ.
כמו כן גם התיקים זה רכישה בטוחה, תמיד הייתי מרוצה, והתיקים במחירים מעולים.
אני ממליצה לקנות בגדי חורף כגון מעילים , פרוות, ג'קטים.

מה לא לקנות ?
מה שהם מפרסמים ברשתות כמו הפייסבוק או הפרסומות הקופצות זה  הם בדיוק הדברים שצריך להיזהר ולא לקנות , לרוב מה שהם מפרסמים פריטים זולים כדי למשוך את העין..וכאן באמת הזול עולה ביוקר, אז מה לא לקנות או לקנות בחשדנות יתרה?!
*חולצות - הבדים לא תמיד איכותיים, לפעמים עשויים מניליון או בדים שהם לבשים שגורמים לגרדת..
* קולקציית הבגדי ים לא תמיד יושבת בול וכן לבדוק מידה ולבדוק תפרים, וגם לקרוא ביקורת תמיד, אני למדתי להתייחס מאוד לביקורת, אנשים נוטים לומר את האמת.

איך המידות?
כלל ברזל!!  תמיד מידה אחת יותר ממה שאת. הישראליות התברכו במבנה ים תיכוני ועסיסי ואילו הסיניות רזות ושטוחות  ולכן אנא הסתכלו בטבלת מידות לפני שאתם קונים, ועוד משהו אם אתם רואות על בגד את המונח one size הזהירו אין דבר כזה באמת זה יותר "מלכודת דבש" , לרוב מדובר במידה s-m ואצל הסיניות ה one size שלהם קטן מאוד.

מה טווח המחירים -מ1 $ ועד המוצר הכי  יקר זה 150$, לא לקנות זול מידי (בבגדים) הזול עולה ביוקר זה לא קלישאה, דברים זולים זה בדרך כלל עשוי מבדים לא לבישים אז חבל על הכסף, שאתן קונות. תסתכלו תמיד למטה בתגובות ובחוות דעת  אם יש 5 כוכבים מלאים אז לקנות את המוצר, תסתכלו  על התמונות ותבחינו.

והשאלה הכי נפוצה כמה זמן לוקח לחבילה להגיע לישראל ?
התשובה היא בין שבועיים לשלושה שבועות , לדעתי זה הרבה תלוי בפקקים שיש בדואר ישראל.

עלות משלוח כמה?
זה ידוע שאנחנו הישראליים אוהבים משלוחים חינם, אבל כאן באתר זה משתנה כל פעם , בדר"כ אם קונים ב 59$ אז מקבלים את ההזמנה במשלוח חינם.

לסיכום-
כדי לקנות אצל הסינים צריך להיות מקצוען..הרבה פעמים גם אני נפלתי בפח ( מודה ) אבל אם תעשו שיעורי בית טרום קנייה ולפני כן תסתכלו על ביקורת, חוות דעת, על המוצר עצמו, סוג הבד..יהיה לכם פחות אכזבות.

אהבתם משהו מהתמונה ?
מצ"ב ליניקים-
נעלים נקודות שיקיות שחור לבן https://goo.gl/v8pnCJ
חליפה צהובה - https://goo.gl/bhyqMR
שמלת פשתן מדהימה- https://goo.gl/dzx8nS
תיק לימון - https://goo.gl/6A5PiU
בגד ים ורדרד - דגם חליפה - https://goo.gl/Hdy8TM


ואם יש עוד אתרים שאתם מתלבטים לקנות או לא ?! רשמו בתגובות ואתן את חוות דעתי המקצועית.


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



052-8209320

3 תגובות:

  1. יש להם טבלת מידות שבה רשומות כל מידות הפריט עצמו כך שתוכלי למדוד את עצמך להשוות לטבלה וכך לבחור לך את המידה הרצויה.
    כמובן שצריך לבדוק תגובות הן מאוד עוזרות

    השבמחק
  2. היי, לאן ההזמנה מגיעה בארץ? כמו בshein אל חנות / נקודת איסוף קרובה / עד הבית/ לסניף דואר? תודה (:

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי