והנה שוב מתנות לחגים - coca style

5 בספטמבר 2018

והנה שוב מתנות לחגים

החגים בפתח, וראש השנה במיוחד עושה לכולנו טוב על הלב, שנה חדשה, תקוות חדשות ודברים טובים אמן, אז בואו נתחיל את השנה עם נתינה והענקה ליקרים שלנו.


אז בחרתי אופציות מעניינות למתנות יפות לכבוד החג-
מתנות סבון- זה לא סוד אני מאוד אוהבת את סבון את הניחוחות ואת המארזים לחג, והמארז שאני מציעה לכם הוא מארז ספא מושלם, לפינוק אמיתי.


בישום- זוכרים את השעון של קרטייה היקר ששוה 40 אלף שקל, זה לא החלום שלי מודה, אבל ללא ספק הבושם הוא החלום של כל אחד היא נעים, אלגנטי וקלאסי, ומגיע במארז חג מושלם, ניתן להשיג ברשת אפריל.
קישור 



שרשרת יפה- בטאוס כל השנה מעצבים לנו קולקציה ויפה ועדינה של תכשיטים, אז כנסו לחנות ותציצו בדברים המושלמים, אני התחדשתי בשרשרת.


אהבה- ואם אתם רוצים להעניק אהבה, או לספר על אהבה שלכם תקנו מארזי אהבה מושלמים, מתנה מושלמת לדודה מחו"ל.



ועוד דבר ממני אליכם, הרבה פעמים אנחנו קונים מתנה ושוכחים את הדבר הכי חשוב שיש..וזה הברכה האישית , המילים הטובות , קחו כמה רגעים ותשקעו בברכה אישית, החיבוק והנשיקה שתקבלו בעקבות הברכה שווים לא פחות.

אוהבת אתכם
בברכת חג שמח
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעווץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי