משקה השייק של קוקה! - coca style

12 בספטמבר 2018

משקה השייק של קוקה!

אז בגלל ההצלחה המסחררת של השייקים שלי.. בא לי להיות חברה טובה ולשתף אתכם במתכון של השייק הסודי שלי !! אז מה צריך ?!


אז הפעם זה יהיה קצר אני לא אתפלסף הרבה על השיקים הנדירים שלי, אבל מבין כל המתכונים זה אהוב עליי במיוחד, טעים קייצי וצונן.

מצרכים-
נענע
מנגו
 שקדים
ג'ינג'ר
 בננה 
חלב 
מערבבים הכל בשייקר, אפשר להוסיף בקישוט גם קוקוס, קשית מגניבה , או אפילו כוס שצועקת סטייל.

והכי כייף שזה יוצא טעים באחראיות!!


וכמובן לא שכחתי לעשות איתכם - "לחיים" וחיים טובים מאושרים ובריאים לכולנו !

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-



נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

לימור אלזמי -יזמית אופנה

סטייל יעוץ ותדמית





052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי