הקניות לחג מ- shein , בואו לתת מבט ! - coca style

22 בספטמבר 2018

הקניות לחג מ- shein , בואו לתת מבט !

כמו שאתן יודעות יש לי שלוש ארונות , שתי ארונות  אצלי בבית וארון נוסף אצל ההורים היקרים שלי, אם להיות דוגרית אין לי טיפת מקום בארון  אבל זה לא מונע ממני להמשיך לקנות ולהתחדש והסיבה הכי מוצדקת - זה חגי ישראל?!
אז מה קניתי לחג , בואו להציץ לי בארון?

אז לפני הכל, איך יודעים בישראל שהחגים מתקרבים? אז התשובה היא שהחולצות הלבנות צצות בחנויות.
אז עבדכן הנאמנה דאגה לעצמה לחולצות לבנות יפות ובטח לא החולצות הבנאליות ,  אלא חולצות בשיק.
כל חולצה לבנה שבחרתי היא עם טוויסט אחר.. הפעם קניתי את הקנייה מהאתר shein שיחסית הרבה זמן לא קניתי ממנו ורק בגלל שאני תמיד מוצאת שם מלא דברים, ויוצאת בקניות גדולות, אז הפעם עשיתי קנייה ממש קטנה , ספציפית, ובאמת משתלמת.
למי שלא מכירה את האתר כתבתי חוות דעת על האתר מוזמנת להקליק- חוות דעתי על האתר shein.
ונחזור לבגדי החג שלי.
 חולצה לבנה תחרה- מי שאוהבת חולצת סגנון וינטג' זאת החולצה המושלמת, שרוולים תפוחים, חולצת גולף.

 בהחלט מדהימה וחגיגית גם לשומרי הצניעות, אם כי יש לי חורים בתחרה, אבל חולצה לבנה מתחת תעשה את העבודה, ותוכלי להנות איתה גם בערב החג, וגם להיות הדוגמנית של בית כנסת.


חולצה לבנה עם שובל -מדובר בחולצה לבנה של נסיכות, מתאימה עם חצאית , מכנס, ג'ינס כל דבר.



 אחת החולצות הממלכתיות, האמת שלא רואים כל כך בתמונה את היופי של החולצה כי אני יושבת , אבל לחולצה יש טוויסט היא נראית חולצה מכופתרת רגילה, אבל מילה שלי היא wow, כנסו ללינק ותבינו כמה שהיא יפה עם שובל נסיכותי, באמת שלא ראיתי חולצה מחויטת יפה ואלגנטית כזאת הרבה זמן.
כנסו ללינק


ג'קט אדום - ונסיים קצת בתעוזה לכבוד השנה החדשה, ג'קט בשבילי בצבע אדום  נתקפתי באומץ !!

אתן לא יודעות כמה אני שונאת את הצבע הזה , יש לי פרטים בודדים בצבע הזה, אבל לכבוד השנה החדשה שתיתי מיץ של אומץ והאמת שהכל בגלל כמות המגזינים שאני נושמת להנאתי, והאמת שהג'קט מושלם ואפילו התחברתי לצבע.


אני מרוצה מאוד מהקנייה וזה הסיבה שיתפתי אתכן בפוסט, החולצה והגקט האדום איכותיים , אם מישהי רוצה להזמין רק לזכור להזמין מידה אחת יותר ממה שאת, ומבטיחה לך שלא תתאכזבי.


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי