פוסט במיטה עם קוקה והקניות החדשות שלי - coca style

13 בנובמבר 2018

פוסט במיטה עם קוקה והקניות החדשות שלי

אהובות שלי, החורף הגיע וזה סיבה ותירוץ להיות במיטה יותר מתמיד.
אז קבלתי הזמנה ואמרתי לעצמי למה שלא אצטלם מהמיטה ועל הדרך תתרשמו מהקניות החדשות שלי?!

אז מה קניתי ?! סקרניות נכון ? ותשאירו עד סוף הפוסט כי יש לי קופון הנחה בשבילכן..



אני נוהגת תמיד להראות את הרכישות שלי בסטורי אינסטגרם ואז אתן רואות את המוצר המצולם של האתר מול המוצר שקיבלתי, אבל מאחר וכאן זה פלטפורמה שונה אציג לכן את התמונות באתר ואחרי זה את דוגמנית הבית שלכם- הרי היא קוקה.
נתחיל בלבן , כי זה הצבע שאני הכי אוהבת, אז קניתי חולצה מכופתרת לבנה לאוסף הנפלא של החולצות הלבנות שלי . הטוייסט בחולצה שהיא מגיעה עם כתפיים שמוטות..והטוייסט הנוסף שהיא ממש לא יקרה !! 



נעבור לחליפות -
אתן יודעות שאני אוהבת חליפות קלילות ונוחות, שימו לב שכל הכייף בחליפה הזאת שהיא באמת נוחה , נראית רשמית אבל היא הכי כייפית שיש, אפשר לצוות חולצת פסים, או חולצת טי שירט , כובע ורוד ואת בשיק שלך .
http://bit.ly/2E4N4X7

** רק הערה קטנה לגבי החליפה, החליפה לדעתי לא מתאימה לגבוהות, מדובר בשרוול יחסית קצר בג'קט ומכנס קצר ו 3/4 באורך שלו - מתאים יותר לקוקטיות, לצורך העניין אני קניתי מידה מדיום והגיע לי בול. 




ושוב נחזור ללבן הרי אני מכורה- שמלה לבנה סקסית, שכך שאפילו אם גופי לא טופ שבטופ אחרי השברים והתאונה עדיין אני יכולה להרגיש נשית ושווה, יושבת בול על הגוף, יפה מאוד, לא שקופה, ומתה כבר לחדש אותה על עקבים..תתפללו בשבילי שזה מהר מתמיד! 




ועכשיו להפתעה- הרי אתן אוהבות הנחות  !!!!
אז דאגתי לקוראות הבלוג שלי לקוד קןפון של 15% הנחה  , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת-
הקוד  alza15 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה  נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

 עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה -


וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

לימור אלזמי -יזמית אופנה

סטייל יעוץ ותדמית

תגובה 1:

  1. אנחנו עושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ, שלחו לנו הודעה
    דנה 055-3386275 או בטלגרם maya69w
    055-2761552 שירה או בטלגרם vikalive24

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי