גאה להציג אתר אופנה חדש - go27 - coca style

13 בנובמבר 2018

גאה להציג אתר אופנה חדש - go27

אז בתור ציידת רשת של אתרי אופנה , הועבר לאוזניי ידיעה על אתר אופנה ישראלי חדש שיקי, רענן , אז קדימה  let`s go 

אתר אופנה חדש ועוד בישראל , תמיד מצליח לרגש אותי, אז בואו תכנסו לפוסט ותשנינו את השם של האתר-GO27




אז למען גילוי נאות אני חייבת לפרגן לקולגה מדהימה שלי גלית אובר שמנהלת את האתר אופנה go27 אם תטיילו באתר תגלו מבחר רב של כל המיקרוקוסמוס של עולם האופנה.


אז לפני שאספר על האתר אני יכולה לספר לכם על גלית אובר שהיא חברה שלי והיא סטייליסטית מוכשרת משנקר שמקיימת הרצאות וסדנאות סטייל ושמה לב בהרצאות שיש צורך לבגדים נוחים טובים ואיכותיים ולא בגדים סיניים שנמצאים היום ברוב הרשתות.. אז מה שהיא עשתה היא טיילה ברחבי העולם והביאה לנו מאירופה ומברליין פיסים מיוחדים והתחילה למכור במכירות ביתיות, ומהבית היישר לאתר שאתן רואות go27 .

קצת על האתר - מה מצאתי שם?



מבחר של חליפות , אוברולים, ג'קטים, ושפע של טוב ויש גם  קטגוריות של סיילין וחולצות ב 49 ש"ח 
הכייף הענק משלוח חינם בקנייה של 50 ש"ח שזה פצצה.

אז נתחיל בהזמנה הראשונה שלי- מדובר בחליפה  שנקראת "חליפת מאי" , הגיעה  עם מכנס נקודות
וחולצת לבנה קשירה.
אני אהבתי את השילוב מאוד הכי שיק שיש.
קישור לחליפה 
go27style.com/p/חליפה_מאי?refc=43582
כאן אתן רואות דוגמא שצוותי את המכנס לג'קט אדום זה הכייף בחליפות שאפשר לעשות מיקס אנד מאצ'.
אתן יכולות להזמין באתר , השירות של האתר מצויין, הגיעה אליי אחרי שלושה ימים, אני יודעת שאם תכנסו לאתר תשימו לב שהוא לא עמוס בפריטים אבל אל תדאגו האתר בהקמה וזה רק ההתחלה ואוטוטו יגיע מבחר רחב. 
מוזמנות גם להציץ באינסטגרם של go27

כמו כן מוזמנות בתיאום מראש להגיע למושב כפר יהושע או לדבר עם גלית על מכירה בכל מקום אחר, ולתאם איתה בטלפון,
הטלפון של גלית אובר לבירורים-
052-7271100

עד כאן להיום, שיהיה לך יום מקסים, אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה -


וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

לימור אלזמי -יזמית אופנה

סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי